— Нарешті мені вдалося з тобою побачитись! Визнаю, захист, який ти використовуєш, щоб не дати мені проникати у твої сни, досить добрий. Якби не твоя невдача, мені б, мабуть, довелося відправляти тобі послання з голубом! — Адмін знайшов свій вислів дуже кумедним і дико засміявся.
Шен судорожно прораховував, як від нього втекти. На безкрайньому полі лікорисів зробити це здавалося вкрай проблематичним. З іншого боку, це лише сон, не реальність. Насправді його тіло в безпеці, так само спокійно сидить у альтанці. Тож не важливо, що Адмін може сказати чи зробити — на ньому це не позначиться.
— Ти хоч уявляєш, як довго я чекав твого приходу? — скрививши скривджену міну, наче маленька дитина, претензіально спитав Адмін. - Я вже все підготував, а ніхто не йде! Замкнувся в цьому своєму ордені, гадаєш, у такий спосіб зможеш уникнути зі мною зустрічі?
Шену дуже не хотілося взагалі вступати з ним у діалог. Він змусив себе відкрити рота і запитати:
- Що тобі від мене потрібно?
- Пограти? — ніби не до кінця впевнено обізвався Адмін, знизавши плечима і розвівши руки.
- Я не хочу грати з тобою.
Посмішка, що не залишає обличчя Адміна, стала ще більш кривою та єхидною.
— Звичайно, ти не хочеш, бо інакше було б не цікаво!
На тлі цього психа Шіан раптом здався таким зайчиком.
Адмін рушив до нього, і Шен хотів тут же відступити на безпечну дистанцію, але лікориси, що раптово ростуть поруч, перетворилися на силки. Крихкі на вигляд рослини обвилися навколо його ніг, не даючи зробити ні кроку. Шен спробував вирватися, але нічого не досяг. Він пошарив біля пояса рукою, але меча не було на звичному місці, і важко було згадати, чи був він взагалі при ньому у цьому ілюзорному світі.
Адмін підійшов упритул і розповів:
- Тут я диктую умови реальності.
Шен постарався заспокоїти себе думкою, що це не може тривати довго: якщо це сон, то незабаром він закінчиться. Адмін розглядав його вибагливим поглядом.
- Ні, так не цікаво! - Заявив він. — У цьому тілі ти немов у коконі, мене ж цікавить той, хто ховається за всім цим!
За мить Шен дивився на Адміна знизу вгору, він відчув, що одяг вже не сидить на ньому так ідеально. Він підняв руки, торкнувся свого обличчя, короткого волосся...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasyНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...