Частина 278.1. Включаючи мою душу

33 5 2
                                    

Шену сниться вода. Темні манливі води пестять його босі ступні. Стоячи посеред порожнечі, він відчуває величезний океан у себе і собі. Дивно, що ці води такі ніжні замість того, щоб накинутися, наринути на нього і поцупити в імлу. Він сідає навколішки у цій воді і запускає до неї руки. Чорні течії повільно струмують між пальцями. У цей момент на серці спокій.

Він нахиляється, вдивляється у свій відбиток і усвідомлює, що може зрозуміти, як виглядає. Хто це у відображенні? Він намагається згадати свій попередній образ, придивляється, та розрізняє знайомі риси. Але думки його витікають до Шену з цього світу, і він починає розрізняти його риси. Вода неспокійна. І його віддзеркалення постійно в русі, розмите, втрачене... Здається, хтось незнайомий дивиться на нього із цієї чорної води. Занепокоєння, що оселилося в серці, стає сильнішим, але потім його охоплює дивне відчуття порожнечі. У цій порожнечі немає ні туги, ні страху, ні радості. І спокою в ній також немає.

Він не може злякатися чи засмутитися, бо почуттів не стало, але він розуміє, що, мабуть, має боятися.

Шен розплющив очі і втупився в темну стелю, на якій грали місячні відблиски. Дивний сон довго не розтискав своїх обіймів, і він лежав, дивлячись перед собою і намагаючись згадати відчуття власного тіла та емоції власного життя. На допомогу йому прийшов ниючий біль, що поширюється від пораненого плеча. Він розраховував, що до ночі рана повністю затягнеться, проте отрута, схоже, все ж таки вплинула на організм, і глибокі порізи, залишені пелюстками, все ще були запалені і починали кровоточити від будь-якого невдалого руху.

Шен зрозумів, що ніяк уже не засне. Втім, цього зараз і не потрібно, адже цієї ночі він мав намір ще щось зробити. Безшумно ковзнувши коридорами, він акуратно прочинив і зачинив за собою вхідні двері, не відчувши погляд чорних очей, що простежили за його відходом.

Високо над лісом зійшов великий місяць, круглий, як камінь для вейці, і жовтий, як шматок тофу, що підгниває. До ночі вітер посилився, і Шен, що вийшов на поріг, відразу ж замружився від сухого торішнього листя, що летіло йому в обличчя. Розкидисте дерево зі свіжим листям гойдало гілками, наче танцююче стародавнє божество. Місяць висів у небі прямо над головою, і його світло розплескувалося танцювальними тінями.

Шен злегка зіщулився від вітру і щільніше запахнув куртку. Спустившись з ганку, він попрямував до хвіртки, а потім пішов лісом у бік печери. Місяць досить освітлював світ, щоб заклинач не турбувався, що зіб'ється зі шляху.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now