Вони сиділи в темряві на цій лавці щонайменше годину. Шен спостерігав, як повернувся Ал, і, не помітивши їх, прошмигнув у чорний замок. Думки старійшини піку Чорного лотоса вільно текли безладним потоком, у якому минуле поєднувалося з тим, що ще належить, а бажання зіштовхувалися зі страхами.
«Я ж і раніше вже вбивав людей, чи не так? ЧИ НЕ ТАК? Пора вже ставитися до цього... хм...»
Навіть у думках він не зміг підібрати слів. Як до цього варто ставитись? Як до вбивства курки? Як до зірваної квітки? ЯК?
«Убив убивцю та шахрая. Ось уже справді, є, про кого переживати!» - Згадалися слова Муана. Чи це означає, що переживати можна, коли вбив когось доброго?
Шена сердило, що він все ще думає про це. Злило, що це на нього впливає.
Як він і сказав Муану, він може впоратися з цим і рухатися далі. Але це впливає на нього.
Муан напивався поряд із ним. Це якийсь особливо витончений знущання. Шен змушений зберігати ясність свідомості. Хоча, якщо так піде й надалі, ця ясність може похитнутися навіть без випивки.
Він покосився на Муана, який якраз закинув шийкою донизу черговий глечик і потрусив над язиком, струшуючи на нього останні краплі. Шен відчув легке запаморочення і постарався відгородитися від почуттів та відчуттів мечника.
Раптом Муан різко повернувся до нього. Шен відсахнувся від несподіванки, але мечник схопив його за плечі.
— Досить зачинятися! - голосно вигукнув він. - Не відгороджуйся від мене! П'яний через мене!
Так ось... чого він намагався досягти.
— Якими б не були твої думки, не смій будувати стіни між нашими почуттями! — Продовжуючи тримати його за плече однією рукою, іншу він поклав у центр його грудей. - Перестань захищатися. Від мене не треба!
— Я... не від тебе... — збившись, пробурмотів зненацька захоплений Шен.
Він хотів сказати, що швидше захищає Муана від непотрібних емоцій, але вчасно усвідомив, що це було б неправдою. Він відгороджувався не тому, що не хотів для мечника зайвих занепокоєнь, насправді не хотів показувати своїх почуттів, бо вони здавалися неправильними, негідними воїна цього світу.
Не переживати через все це було б правильним .
Але Муан, з наполегливістю, гідною кращого застосування, вичікально дивився на нього.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
خيال (فانتازيا)На чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...