Частина 200. Вечір черепів

47 11 0
                                    

Все сталося дуже швидко, і зараз, дивлячись на прути ґрат, старійшині піку Слави залишалося лише проклинати свою необачність і сподіватися, щоб Шен не попався так само безглуздо, як і він сам.

Якийсь час вони разом з Алом, залишивши Чи Тау в таборі з рештою, нишпорили лісом у пошуках зрадника-старійшини піку Росного ладану. І вони справді натрапили на нього. На жаль, він знову виявив чудеса спритності.

Хоча зараз він валявся на соломі за сусідніми гратами.

Єр був віддалік від бою, тому спочатку Муан не помітив інших. Він підскочив до Єру, збираючись відібрати його зброю та змусити йти за нею. Той виглядав розгубленим і спантеличеним, він підняв руки вгору і зовсім не мав наміру чинити опір. Більше того, Муану здалося, що цей лже-старійшина піку Росного ладана певною мірою радий його бачити.

Але тут на сцену вийшли люди в чорному військовому одязі з білими черепами на спинах. Один із них заступив Ера і вступив у бій зі старійшиною піку Слави. Той відбивався, гарячково розуміючи, що зіткнувся з контрольним бюро, і ворожив, відступити чи намагатися перехопити Ера. Незабаром Муану довелося одночасно відбиватись від чотирьох. Ал залишався десь поза полем його зору, але іноді Муан чув його бойові крики. Противники виявилися не такими вже простими, і нехай поодинці жоден з них не став би для прославленого мечника проблемою, разом вони діяли злагодженою командою та становили небезпеку. Втім, вони навряд чи змогли б утримувати його більше десятка хвилин, і аж ніяк не могли завдати йому істотних ушкоджень. І якби третя сторона не втрутилася у конфлікт, усе б закінчилося перемогою старійшини піку Слави.

Проте третя сторона втрутилася. У повітрі просвистіли стріли, а між деревами з'явилося кілька десятків людей. Спершу Муан вирішив, що вони заодно з контрольним бюро, але це було не так: стріли летіли і в нього з Алом, і в людей у ​​чорному одязі. Ті миттєво переорієнтувалися, захищаючи Ера від стріл. Ал вирішив, що це його шанс, і, схопивши Ера, поволок його геть. Муан був змушений відбивати стріли, прикриваючи їхній відступ.

Подальші події замиготіли ще швидше. З гучним бойовим кличем у бій увірвався Чи Тау та інші діти з «Вільних тигрів». Муан з гірким розпачом і злістю бачив, як майже одразу одного з них наскрізь пробила стріла. Забувши про Ера, старійшина піку Слави кинувся їм навперейми, відбиваючи стільки стріл, скільки було можливо, і дико кричачи, щоб вони йшли геть. За спиною скрикнув Ал. Цього разу це не було бойовим вигуком, на жаль. Муан обернувся і побачив, що хлопець стоїть на одному коліні, важко пригинаючись до землі.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now