Частина 190.1. Страж усипальниці

52 12 3
                                    

Мертвий витріщився вгору, і в якийсь момент Шен подумав, що спрацював якийсь механічний рефлекс мертвого тіла, і від того очі розплющилися. Але потім людина, що лежить у саркофазі, заморгала, мружачи від яскравих променів, що сонячними зайчиками стрибають по скарбниці.

Його волосся було зібране в тугу зачіску на маківці, так що, коли він підвівся, вода майже не капала з волосся. Латаття захвилювалися, одне зачепилося за наруч на правій руці і повисло головкою вниз.

Муан проти волі відступив на крок, а Ал навів на мертвця, що ожив, оголений меч. Шен залишився на місці, знизу вгору дивлячись на людину, що випрямилася на весь зріст. Через те, що саркофаг стояв на платформі, мрець піднявся над заклинателями щонайменше на голову.

Оживший обвів повільним поглядом місце свого упокою і знову витріщився на пришлых. А потім розтяг губи в посмішці і простяг:

- Яка зустріч... - Він по черзі обдарував кожного довгим поглядом. — Ви троє такі цікаві... Ти, — глянув на Ала. — У тобі таке сильне золоте ядро, я відчуваю... — він облизнув губи, — його потенціал. Ти... — тепер він глянув на Шена і проковтнув слину. — Навіть і не знаю, що з тобою, але... — він потягнув носом повітря, трохи заплющивши очі, наче вдихав апетитний аромат. - І ти, - він перевів погляд на Муана. - У тобі я відчуваю щось знайоме.

Старійшина піку Слави зробив крок уперед і став поруч із Шеном.

- Хто ти такий? — тихо спитав той.

- Хто я? — перепитав мертвий, що ожив (а чи вмирав він взагалі?). — Я — вартовий цього місця. Я зберігаю все, що тут є, все до останньої монети.

- А-а-а! — долинуло ліворуч, а з вершини гори зірвалися монети і струмком ковзали вниз.

Зважаючи на звуки, хтось сховався за горою. Якщо точніше, то Єр, проходячи повз, побачив, що Шен розмовляє з мерцем, що повстав з саркофагу.

Мерець ненадовго повернув голову в його бік, але швидко втратив до людини, що ховається за купою золота, інтерес.

- Ти мене не впізнаєш? — порушив мовчанку Муан.

Небіжчик пильно вдивився в нього, нічого не відповідаючи.

— А чи Ара, її ти пам'ятаєш?

— Чи Ара... — промовив чоловік, трохи примружившись, наче заглядаючи всередину себе. - Її знаю.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now