Імператорський кортеж прибув на заїжджий двір після заходу сонця. До ночі погода зовсім зіпсувалась, і всі вікна щільно зачинили. Дощ стукав по даху та дерев'яній терасі, розмивав стежки у внутрішньому дворі та зривав з дерев молоде листя. У невеликій вітальні, освітленій свічками, за столиком зібралися Чі Лулі, Чі Тау, Біші та Му Фань.
— За весь день я так і не зміг його побачити, — похмуро сказав Му Фань.
Лулі обдарувала Біші оцінюючим поглядом і тоном, що не терпить відмови, запитала:
- Думаєш, ти зможеш непомітно проникнути до Шаола і подивитися, як він?
Дух кинджала поблажливо посміхнувся і озвався, легенько постукаючи пальцями по столу.
- Для мене немає нічого неможливого.
- Тоді йди і проникни до нього! Ми будемо чекати прямо тут! - Надихнулася дівчинка.
Му Фань заперечив:
— Хай він вправний воїн, йому ніяк не пройти непоміченим через посаду контрольного бюро, а якщо його схоплять — нам не погано.
— Не хвилюйся, — впевнено сказала Лулі.
Її двоюрідний брат насупився.
— Слухай...
— От побачиш, нам нема про що переживати!
Чи Тау, який спостерігає за розвитком бесіди, видихнув і похитав головою.
У двері постукали. Сперечачі здригнулися і насторожено дивилися в той бік. Двері відчинилися. На порозі стояв щільний старий чоловік з кущистими бровами — батько Му Фаня та дядько Чі Тау та Чі Лулі.
— Він чув? — прошепотіла Чі Лулі, підводячись з-за столу.
— Не думаю, — прошепотів Му Фань.
Діти привітали його, тільки Біші залишився незворушно сидіти на місці. Му Ван пройшов усередину і озирнувся на всі боки з таким виглядом, ніби бешкетники могли прикрасити стіни або внести інші істотні зміни в кімнату.
— Як ви тут влаштувалися, все гаразд? — промовив він, повертаючись. — Тау та Лулі вперше на весняному полюванні, Фань, ти добре за ними наглядаєш? Чув, нещодавно ви вплуталися в неприємності разом із Шаолом.
- Е-е... Все не так. У сенсі, я наглядаю за Тау і Лулі, але в жодні неприємності ми не вплутувалися.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
Viễn tưởngНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...