Немов метелик, що летить на світ, Шен повернувся, прямуючи на вогник свічки в покоях Ю Сі. Лже-магістрат продовжував летіти за ним, коли заклинач зупинився у дверях, дивлячись на спину командувача контрольного бюро, що все ще схиляється над тигреням.
- Ти здивований? Ти вражений? — продовжував дошкуляти привид Шена, який різко замовк.
Той не був особливо здивований, просто намагався вкласти нові факти у складний сюжет і розгубився. Сюжет, здавалося, вільний убік, знову вивів до головного антагоніста. Неприємно визнавати, але, схоже, сюжет на тій стадії, коли що б Шен не зробив — це зрештою виявиться між ним і Адміном, навіть якщо сам він перебуває за тисячу. Адже він знаходиться за тисячу?
Це було несподівано неприємне усвідомлення.
Ю Сі обернувся і глянув на нього. Шен скористався моментом і запитав про самопочуття тигреня.
Трохи відсунувшись убік, Ю Сі зробив жест рукою, запрошуючи підійти ближче і самому поглянути, і відповів:
— Я зробив усе, що мої сили. Тепер залишається лише чекати. - Він помовчав, спостерігаючи, як Шен повільно наближається, не відриваючи погляду від тигреня, і уточнив: - Чи можу я дізнатися, де саме ти знайшов його і що трапилося?
Шен, здавалося, його не почув. Він опустився навколішки перед тигреням і обережно, майже не торкаючись вовни, провів над ним рукою. Коли Ю Сі остаточно вирішив, що заклинач не почув його питання, той озвався:
- На поховання Лей прийшов білий тигр. Чи Ван хотів попрощатися зі своїми дітьми. Зникаючи, він сказав мені перевірити таємні кімнати магістрату. Я перевірив, і знайшов там його, — розповідати неймовірні речі цій людині виявилося напрочуд легко.
Ю Сі насупився.
— Це означає, що мої люди пропустили потаємні кімнати магістрату? Де його знайшов?
— У покоях магістрату за ширмою є прохід, що відкривається за допомогою важеля. — Шен знизав плечима. — Там, до речі, у головній кімнаті — гора золота, якщо вам цікаво.
Ю Сі не став демонстративно змінювати вираз обличчя, але, очевидно, йому було цікаво.
- Магістрат Жоу був шахраєм. Префект поставив його на цю посаду, щоб той здійснював таємні постачання білих тигрів, - спокійним тоном, все ще розглядаючи тигреня, продовжив Шен.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasyНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...