- Ти готовий?
Розмова проходила на світанку. Імператор все ще був у шовковому нічному халаті, тоді як Ю Сі стояв перед ним у повному одязі, не було ясно, чи лягав він взагалі.
- Так, мій Імператор. Усі підготовлено. І все-таки я хочу ще раз...
— І я вкотре відповім, що це необхідний ризик, — перебив його імператор. — Вони діятимуть лише тоді, коли надасться така можливість.
Ю Сі зробив паузу, перш ніж відповісти:
- Добре.
- Що у справі помічника астронома?
— Як ми й припускали, головний астроном відмовився співпрацювати із контрольним бюро.
— Очевидно, він заручився підтримкою могутнього покровителя, коли так наважився. Ти маєш простежити, щоб він не помер. Коли цей день закінчиться, забери його до контрольного бюро та використовуй свої методи допиту.
- Так, мій Імператор.
Шен не знав точного часу початку урочистостей, але був упевнений, що йому не доведеться гадати та випитувати — хтось неодмінно прийде та проводить «почесного гостя». Щодо справжніх причин інтересу до нього імператора він все ще губився у здогадах. Що за секрет зберігають він та Ю Сі? Що за істоту хочуть знищити? Втім, це менше, що його зараз хвилювало.
Він сидів за низьким столиком і заплітав волосся, коли Муан літав навколо, ніби не знаходячи собі місця. Він нічого не говорив, але не треба було читати думки, щоб здогадатися про його хвилювання.
- Я все ще не впевнений, що це гарна ідея.
- Ну, інших у мене немає, - буркнув Шен.
— Можливо, краще продумати план...
— Кілька годин тому саме ти підштовхував мене швидше діяти.
— А тепер я не впевнений...
— Досить! - обірвав його Шен.
Муан розважливо замовк.
- Мені треба поговорити з Алом... Невже він ще спить? - пробурмотів Шен.
Немов чекаючи, коли про нього заговорять, Ал відчинив двері і подивився на Шена. Пальці того все ще ковзали по волоссю, спритно заплітаючи косу. Погляд, спрямований на головного героя, що увійшов, потеплів.
- Я радий, що ти прийшов, - сказав Шен. — Я так і не подякував тобі. Дякую. Якби не твоя реакція, валятися мені з розбитою головою десь у Каньйоні Страху.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasyНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...