— Якось один дослідник організував експедицію до пустелі. Він знайшов стару карту і був упевнений, що з її допомогою дістанеться загубленого стародавнього царства. Кілька тижнів він зі своїми товаришами блукав пустелею, вони зовсім вибилися з сил, пережили піщану бурю і витратили всі запаси води і майже всю їжу. Коли вони вже прощалися з життям, з-під чергового піщаного пагорба з'явилася частина стіни. Усередині виявилася усипальниця, і там дослідник знайшов нефритовий кулон у формі двох рибок, що дивляться один на одного, наче дзеркальне відображення. Дослідник забрав кулон із собою, вірячи, що той принесе йому удачу. Якимось дивом після цього вони знайшли оазис і незабаром змогли вибратися з пустелі. Минуло кілька місяців, перш ніж дослідник відчув, що щось не так...
На цій зловісній ноті Єр зупинився і запалив свою свічку. Полум'я якийсь час тремтіло, ніби під поривами вітру. Мурашки прокотилися по плечах писаки, і він з обуренням витріщився на вогник, ніби обурений самим фактом, що той наважився налякати його. Всі присутні також важко відірвали від свічки, що розгорілася, погляд.
Найпростіше, звичайно, було б розповісти про те, що трапилося в Кушоні або Хефан, але Ю Сі заборонив говорити про це. Чутки і так поширяться, не варто ще більше сіяти паніку. Тоді Єр згадав про легенду з його власного світу. Свого часу він наслухався їх чимало, шукаючи натхнення для своєї новели, проте зараз на думку чомусь спала саме ця. Начебто в ній не було нічого особливого, і вона, очевидно, була цілком вигадана.
Коли черга дійшла Ю Сі, близько половини свічок було запалено. Решта світла в залі була згашена, лише над самим входом продовжував тьмяно горіти ліхтар. Зовні завивав вітер і великі дощові краплі стукали по стінах та даху.
На відміну від «нормальних» людей, Ю Сі знав, що не має здатності вигадувати небилиці. Він міг чудово перетворитися на будь-кого і брехати без найменшого завзяття совісті, але то були образи, продумані багато років тому разом з імператором. Вигадати щось своє і відразу здавалося проблематичним, тому Ю Сі вирішив розповісти саму містичну історію, що трапилася з ним насправді.
Історію про лісовий дух.
— Одного разу воїн, захищаючи людину від розбійників, зірвався зі скелі. Йому пощастило — дерева пом'якшили його падіння, і він відбувся невеликими травмами, проте скеля там була прямовисною, і він не уявляв, як вилізти назад. Він не знав, у який бік піти, а його нога була пошкоджена та хворіла. Він сів під деревом біля краю річки, що тече під скелею, і раптово побачив, що до нього наближається людина. Воїн порадувався, сподіваючись, що той зможе вказати йому дорогу, але коли той наблизився, помітив у його образі дива. Він був одягнений у обноски, немов бродяга, але водночас носив на поясі меч. Його волосся було дуже довгим і лежало безладно, в них заплуталося листя і дрібні гілочки. Чоловік сказав, що теж звалився зі скелі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasíaНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...