Частина 240. На прихованому в тумані заїжджому дворі

66 6 0
                                    

Очі Ери заплющилися, і вона впустила голову на стільницю.

- Вам погано? — відразу занепокоївся Ень Дао, що не зводить з неї очей.

Дівчина, трохи збентежена тим, що майже відключилася, струснула головою, намагаючись прийти до тями.

— Все нормально, — озвалася вона, усуваючи долоню пана Ень, якою той накрив її руку для моральної підтримки.

Білий туман за вікном все ще не змінився такими ж туманними сутінками, хоча за відчуттями вони перебували тут уже дуже довго. Ера починала гадати, чи може бути так, що цей туман ніколи більше не зміниться вночі? Потрібно було щось зробити, щоб вибратися звідси, але вона відчувала втому та апатію. Вона заборонила собі спати тут, але з кожною хвилиною думка про сон здавалася все привабливішою.

Ера обвела поглядом зал, помітивши, що кудись зник Ал, а командувач Ю тепер стоїть не внизу сходів, а на її середині. Коли вона наступного разу подивилася в тому напрямку, Ю Сі вже стояв на другому поверсі.

Усвідомивши, що якщо хочуть звідси вибратися, їм чотирьом необхідно працювати в команді, Ера потяглася через стіл і накрила своєю долонею руку Ень Дао.

— Я вам так співчуваю. Розкажіть, як ви жили тут до нашої появи, зовсім один...

Ер витріщився на неї, але Ень Дао цілком купився на її вдавання і з почуттям почав розповідати про свої страждання. Роздратований надміру, Єр підвівся і відійшов, вирішивши скоротати час за уявами на адресу Системи. Зрештою минуло вже кілька годин, а обіцяний рояль себе ніяк не виявив. Поява Ень Дао роялем Ер вважати відмовлявся, адже він не змінив ситуації. Він досить щедро розсипався у докорах, доки не зрозумів, що Система не має наміру ніяк реагувати. Це його вразило.

«Гей, хіба ти не створена для допомоги користувачам? Як ти можеш ігнорувати мої запити?

Цього разу Система все ж таки відповіла:

[Моє першочергове завдання – якісний розвиток сюжету.]

Але ми тут застрягли, якщо ти не помітила! Нічого не змінюється, і твій сюжет у тому числі!

[Якщо ви не бачите змін, це не означає, що їх немає.]

На таке Єр не знайшовся, що заперечити, тож просто невдоволено склав руки на груди та надув щоки. Повільно походжавши по залі, він підійшов до дзеркала в багатій різьбленій рамі і оцінив своє відображення. Недавнє поранення хоч і перестало вже турбувати, все ще робило його шкіру блідішим від звичайного, і, обрамлене чорним волоссям, обличчя здавалося сумним і благородним. Єр уже почав звикати до цієї зовнішності, хоча іноді все ще ловив себе на відчутті, що зі щупальцями та розміром зі скелю йому звичніше. І на людей він звик дивитись зверху вниз. Звичайно, в ті часи доводилося дивитися тільки на Шена, але все ж таки.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now