Частина 197. Сутінки, що торкнулися вій

57 12 1
                                    

Важко було наздогнати хлопця, чиї ноги були набагато довші, але, докладаючи чималих зусиль, Лулі все ж таки не втрачала того з поля зору. Яке ж було її подив, коли, пробігши все місто і попрямувавши до поселення, цей хлопець закінчив шлях у дворі її будинку!

Ал покрутився на всі боки, примітив кошик, повний трав, якого раніше не було, заглянув у будинок, але ні Шена, ні Муана там не було. На мить серце Ала злякано кольнуло - в мозок закралася зрадлива думка, що, поки він бігав містом, Шен просто вирушив без нього. Потім він перевів погляд на сувій, що стискався в руці, помітив очевидні сліди діяльності в кімнаті, де валявся знайомий одяг і були розкидані (насправді акуратно розкладені, але Ал не зрозумів) списані листи. Неважко було зробити висновок, що, якщо Шен кудись і пішов, — то це в місто на пошуки кинджала.

Ал вийшов на подвір'я і нерішуче зупинився. Можна було піти назад у місто і спробувати знайти Шена, але, у разі невдачі, він може розминутися з ним, пройшовши сусідніми вулицями. Повертатися до лікарні до Льова теж не хотілося. У результаті Ал вирішив чекати тут. Він сів на вуличний столик і поклав сувій із кинджалом собі на коліна.

— Ти що робиш у моїй хаті?!

Перед Алом виникло дрібне дівчисько, войовничо тицяючи в нього загостреною гілкою. Ал з усмішкою глянув на неї. Тепер він здогадався, як саме в неї вийшло вмикнути кинджал із сувоєм з-під носа Шена.

— Чекаю на свого друга, — чесно відповів він. — Це в нього ти вкрала ці речі.

— Я не вмикнула, а взяла на тимчасове користування! — надулася дівчинка, поважно повторивши хитромудрі слова, які підхопила від когось дорослішого.

— Тобі скільки років, злодійку? Чого ти раніше навчилася: ходити чи красти?

- Мені дев'ять! - сказала вона з виглядом "я вже доросла!". - І я не злодійка!

— Хочеш сказати, що збиралася це повернути? І навіщо тоді брала?

Дівчинка невдоволено зиркнула на сувій на колінах хлопця.

— Було цікаво, що всередині, — буркнула вона. — Воно виблискувало.

Ал прямо на власні очі побачив, як дрібне цікаве створіння тягне ручки до сувоя, з якого стирчить блискуча на сонці рукоятка кинджала.

— Ти бачила, що трапляється, коли його розгорнути? Досі цікаво?

- Бачила! — подбаченіла дівчинка. — Якийсь гарний дядечко з'являється і пропонує угоду!

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now