Частина 278.3. За твоєю шкірою

34 4 2
                                    

- Хто це? І чому ця людина така схожа на мене?

Шен із подивом зазирнув у сувій, що тримав перед собою Ю Сі. Людина, зображена на ньому, була одягнена в кольоровий халат і тримала в руках флейту. Його темне волосся скріплювало шпильку у формі чорного меча, до рукояті якого кріпилися два довгі чорні пензлики з бусинами. У вухах його також були намистини-прикраси зі звисаючими півмісяцями.

Під картиною значилося: «Істинна форма дух-удавальник».

"Система?" — гукнув Шен.

[Так?]

"У тебе немає якогось завдання, пов'язаного з цією знахідкою?"

Взагалі-то він не любив завдання, що відволікають від основної мети, але цьому випадку готовий був присвятити свій час, адже його просто розпирало від цікавості.

[Знайдено сюжетне завдання «Полонений ясним місяцем»!] — подумавши, повідомила та. — [Прийнято сюжетне завдання «Полонений ясним місяцем»! Головному герою Шену нараховано +100 балів!]

«Сюжетне? - стрепенувся Шен. — Чудово!

Він дивився на картину, ніби зображення мало зараз ожити і розповісти історію свого життя. Цього не сталося. А ЖАЛЬ.

Ю Сі обернувся і вичікувально втупився в нього чорним поглядом.

— Ви повірите, якщо я скажу, що гадки не маю? - Запитав Шен.

— Останнім часом трапилося багато того, що вимагає пояснення. Думаю, багато в чому доведеться повірити. Однак, хіба може бути у підвалах твого дому те, про що ти й гадки не маєш? Звідки це зображення? Ти знайомий з цим «духом-удавачем»? І що за «попередник» ув'язнив тут цих істот? Наскільки мені відомо, ти перший і єдиний господар піку Чорного лотоса. Коли ти розмовляв з Демнамеласом, то згадував про ігри зі світом. Що це означає? Ні, почни з відповіді на запитання, чи знаєш ти цього «духа-притворника».

Шен прикрив очі і зробив глибокий вдих. У легенях спершу і вдих перейшов у нестримний кашель. Шен зігнувся, приклавши руку до грудей.

Ю Сі дивився на нього пильним поглядом. Він повернув сувій і засунув за пояс.

— Я... кх... Я не дозволяв забирати його, — перевівши дух, видавив господар Проклятого піку.

Командувач нічого не відповів, але вся його поза чітко демонструвала, що забрати у нього сувій Шен зможе лише силою.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now