Частина 231.1. Спустошення тиші

47 8 1
                                    

Чорний замок зустрів Шена тишею. У ньому завжди було тихо, але тільки зараз дзвінка тиша здавалася такою мертвою. Його тихі кроки холодною кам'яною підлогою не розносили луну. Він ступав босоніж, наче дух ковзав між порожніми кімнатами. Було у всьому цьому щось... правильне . Помре він чи ні — все назавжди залишиться так само незмінним. Порожнеча... це непогано.

Шен знову опинився в кімнаті для чаювання. Підійшов до низького столика і підняв шпильку з червоним камінням і бубонцями. Старійшина піку Слави, що пильно стежить за ним, розширив свої примарні очі.

Дивлячись на шпильку у своїй долоні, Шен усміхнувся. Посмішка вперше торкнулася його губ з того часу, як Муан став привидом. Але те, з яким виразом очей він усміхався, змушувало серце Муана благати про помилування.

- Шен, будь ласка... - сказав він.

А потім Шен струснув шпилькою, так, що бубонці видали мелодійний дзвін, і скріпив нею своє волосся. Дивлячись у порожнечу, він сказав:

- Я більше не можу тебе бачити. Ти можеш йти.

Його образ був рішучим, а погляд нічого не висловлював. Він довго стояв так, завмерши посеред порожньої кімнати, і той, хто дивився збоку, міг би повірити, що він впорається.

Але потім вух, у яких дзвеніла порожнеча, досягли далеких, майже позбавлених звуку слова: «До тебе вічно!». І всі стіни впали, і Шен більше не міг прикидатись. Сльози потоком полилися з його очей, а тишу, що дзвінить, розірвав відчайдушний крик.

Двадцять років?! Як він витримає двадцять років? Він не може прожити без нього жодного дня!

Шен кричав, поки сили його не покинули, і, лежачи на килимі посеред розореної кімнати, ще довго вслухався, як луна розносить його крик порожнім приміщенням.

Шпилька все ще була в його волоссі, і він більше не бачив примари Муана. Поступово на пік Чорного лотоса опустилася ніч. Ні вогника не порушувало темряви, що оточила Шена. Жарівня була перевернута, і вугілля розсипалося, відразу згаснувши. Синій ліхтар, що раніше стояв на підвіконні, випав із вікна. У порожніх коридорах тихо завивав вітер.

Проклятий старійшина відчув під своєю щокою вологий ворс килима. Він також відчував холод і протяг, що струмував по його ступнях. Він відчував, як первит у його горлі, і відчував пронизливий біль у грудях.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now