Частина 254. Кожна темна хмара має срібну підкладку

42 7 2
                                    

Головний євнух прокинувся сьогодні рано, бо вікно в його покої різко відчинилося. Чорна тінь майнула в повітрі, і серце немолодого вже чоловіка насилу зробило наступний удар. Підсліпувато мружачись, він розгледів сокола, що нахабно сів на великий різьблений свічник.

- Ти! — схвильовано вигукнув головний євнух. — Де Його Величність?

Сокіл Сонце глянув на людину правим оком і переступив з лапи на лапу.

— Не збираєшся показувати? - обурився чоловік.

Птах так само уважно спостерігав за євнухом. Той підвівся з ліжка і наскільки був здатний плавно наблизився до сокола. Він оглянув його і так, і так, але, на жаль, до лапи не було прикріплено жодного послання. Ведений поганим передчуттям, головний євнух швидко одягнувся і вийшов зі своїх покоїв.

Пройшовши гіллястими коридорами і пройшовши кілька постів охорони, головний євнух зупинився перед імператорським покоєм. Зовні чергувало дві людини охорони, але євнух чудово знав, що незрима варта контрольного бюро пильно стежить за обстановкою.

— Його Величність у себе? - звернувся євнух до охорони біля дверей.

— Прошу вас говорити тихіше, — тихо промовив один із охоронців, — Його Величність ще відпочиває.

— Вночі не було жодних подій?

- Все було спокійно.

Головний євнух відійшов від дверей і зиркнув на дахи сусідніх будівель. Ці двоє охоронців, хоч і були з-поміж імперської гвардії, могли не помітити відсутність імператора. Але контрольне бюро не могло пропустити цього. Все тихо — значить, Його Величність сам наказав їм мовчати.

Небо вже посвітлішало, а імператор ще не повернувся зі своєї прогулянки. У весняній резиденції зібралося дуже багато людей, яким не слід знати про звичку Його Величності гуляти без супроводу. Тепер головний євнух остаточно переконався, що за послання повинен був передати йому сокіл: він повинен організувати все так, щоб ніхто не помітив відсутність Його Величності.

Всі погляди були прикуті до Ю Сі, коли той разом з Його Величністю та іншими з'явився у весняній резиденції. Ю Сі звик концентрувати у собі чужий інтерес, даючи цим можливість важливішим речам вислизнути від уваги чужих очей. Ось і зараз — ніхто не звернув і погляду на людину в масці лисиця, що швидко ковзнула в таємний прохід.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now