Шен покрутився перед Муаном, красуючись новим одягом кольору насиченої крові. Та була схожа на військове вбрання, майже не відрізнялася по крою від форми контрольного бюро, тільки шкіряної куртки не було й черепа на спині.
Муану дуже не подобалося, що Ю Сі підібрав для Шена одяг цього кольору. Шен розчаровано зітхнув, так і не знайшовши в пакунку шкіряної куртки.
Незважаючи на невдоволення, прославленому мечнику важко було відвести погляд від проклятого старійшини. У облягаючому одязі його постать здавалася стрункішою і граціознішою. Гнучкий стан верби і чорні струмені локони, що спускаються майже до колін.
— Гаразд, — сказав Муан тоном, ніби визнаючи щось, чого йому не хотілося, — тобі йде. У цьому одязі ти схожий...
Він замовк, і Шен поспішив:
- Схожий?
— ...на принца.
- На якого принца? - напружився Шен.
- Ні на яке. Просто виглядаєш... — Муан насупився. — Ось якщо волосся збереш у зачіску — ніхто не здогадається, що ти заклинач.
— Тобто у твоєму розумінні принци виглядають саме так? — лукаво посміхнувшись, промовив Шен, розсіяно оглядаючись у пошуках шпильки і подумки шкодуючи про те, що не може обійняти Муана чи куснути. Що за дивні думки лізуть у голову?
Він потягся до піхв Смертельних ласощів, і тут до нього дійшло, що піхви порожні.
- А де мій меч?
— Він... — передчуваючи, як його це засмутить, Муан повідомив новину, зміцнивши серце: — Він упав у Каньйон Страху.
Гамма почуттів, що позначилася на обличчі проклятого старійшини, була такою гримучою сумішшю, що Муан ніяк не міг інтерпретувати. Ну, Шен не розплакався.
— Гаразд, — сказав він і причепив до пояса порожні піхви. — Колись я носив меч без піхов, настав час піхов без меча.
Муан розгубився.
- Тебе це не хвилює?
— Звичайно, трохи пізніше я прямую до Каньйону Страху і заберу його, — пообіцяв Шен. - Чорт. Добиратися туди буде незручно. - Він помовчав і додав: - Мене може відвезти Ал.
Не те, щоб Муан був у захваті від подібної перспективи, але чудово усвідомлював, що сперечатися було б безглуздо.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasyНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...