Мотузки міцно, трохи затискаючи шкіру, примотували руки до підлокітників. Голі ступні упиралися в дощату підлогу, кісточки були надійно прив'язані до ніжок стільця. Ще кілька кілець мотузки охоплювали груди. Це була віра безсмертних.
Шен смикнувся, але стілець навіть не ворухнувся. Він знаходився на балконі, сидів спиною до перил і, скосивши погляд, міг побачити людей, що снували на вулиці. Прохід, що веде вглиб будинку, був завішаний щільною світлою тканиною. І прямо зараз, піднявши полог, там з'явився Адмін. Він усміхнувся, і мурашки пробігли по тілу проклятого старійшини. Шен сердито дивився на Адміна, не кажучи ні слова. А той, продовжуючи посміхатися, наблизився і промовив:
— Знаєш, на що мені подобається дивитися найбільше? Як маленькі мирні люди починають сочитися ненавистю та жагою помсти. Так кумедно. Вони ще на початку пізнання цього світу.
Білий туман стояв щільною стіною і ніби підступав з усіх боків. Він на мить знітив свідомість командувача Ю, але потім потік золотих іскорок оточив його і замиготів довкола, наче захисний кокон. Туман відступив, а іскорки блискучою стежкою потяглися в далечінь. Ю Сі озирнувся на всі боки, але реальність на відстані кількох кроків, як і раніше, розмивалася.
- Шен? — гукнув він. - Ши Йон?
Але його провідника у казковий світ не було поряд. Ю Сі якийсь час постояв на місці, а потім пішов на золоті іскорки, і невдовзі побачив могутнє дерево. Його крона була прикрашена махровими квітами, а між гілок снували світлячки.
Дивне почуття зародилося у грудях командувача. Весь той час, поки жив у цьому світі, стикаючись із фразами Імператора чи товаришів по службі, що щось «чудово» чи «красиво», він не міг до кінця зрозуміти це. Він думав, що розуміє, бо вивів для себе цілком чіткі критерії «краси», але тільки зараз зрозумів, що звичайні люди завжди домішували до своєї оцінки почуття.
- Так ось, як це насправді, - прошепотів командувач, приклавши долоню до грудей.
Щось ковзнуло біля його ніг. Ю Сі опустив погляд і побачив свого Фенікса. Тигреня довірливо притулилося до його ноги, з цікавістю і легким переляком оглядаючись на всі боки.
— Не бійся, — сказав Ю Сі. — Боятися безглуздо.
У внутрішньому дворі заїжджого двору «Благодатна персикова покрова» було напрочуд безлюдно. Ер, що освіжився після довгої поїздки, вийшов на вулицю і спантеличено озирнувся, а потім прокоментував побачене риторичним питанням:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasyНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...