Сон старійшини піку Слави цієї ночі був глибокий і в'язок, наче той білий пісок, яким вони ходили вдень, розверзся під його ногами воронками і поглинув цілком. Відчуваючи цю тяжкість, Муан не відчував у собі сил, щоб якось протистояти їй.
У його сні він був іншою людиною. Цей чоловік стояв один у дивному світлому приміщенні, стіни якого тяглися вгору начебто на багато поверхів, і багатогранником охоплювали величезний друк, вигравіруваний у підлозі. Лінії від друку продовжувалися на стінах і вилися так високо, що губилися в темряві над головою. Муан знав, що цей друк щойно згас. Чоловік, чиїми очима він бачив, похитнувся. Він повільно попрямував до непомітного виходу.
Спалах світла змінив епізод сну іншим. Людина, чиїми очима дивився Муан, стояла перед саркофагом. Біля його ніг, прихиливши коліно і низько опустивши голову, стояв чоловік у воїнському одязі. Він витягав уперед руки, стискаючи долонею кулак, і вся його поза виглядала молячою.
— Маро, це доля, — промовили губи людини, чиїми очима Муан дивився на те, що відбувається. — Не кори себе.
— Але ж це моя вина, мій принц! Я вибрав не тих людей!
— Дуже складно відшукати людину, що, отримавши силу, відкине мирське і всі свої земні кайдани та бажання. Будь на те воля Небес – ми б досягли успіху. Але цього не сталося. Можливо, цей світ більше не потребує Юйди.
Людина біля ніг принца повільно підвела голову. Він дивився на нього очима, сповненими болю та жалю, але не вимовив більше жодного слова.
— Мої сили закінчуються, — сказав принц. — Якщо на те буде воля небес, я зможу відновити їх за кількасот років. Накрий мене цим нефритовим саваном і... він осікся, і повертайся через п'ятсот років, він сумно посміхнувся. — Якщо наш світ протягне стільки.
- Мій принц!..
- Повтори слова заклинання! - перебив той. — Лише застосувавши його перед тим, як зняти саван, можна зберегти моє життя!
Названий Мара слухняно промовив потрібні слова.
- Добре. Якщо я... Просто не звинувачуй себе, гаразд? Людське життя мізерне під Небесами. Ніхто не може піти проти їхньої волі.
- Так, мій принц.
Адмін витер піт з чола і відмахнувся рукавом від кам'яної крихти, що клубилася в повітрі. Щоб ворота розлетілися разом із частиною стіни — потрібно було докласти набагато більше зусиль, ніж він припускав. І все ж у цій сутичці він не програв.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasyНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...