Ю Сі перемахнув через стіну монастиря Дун якраз у той момент, коли лезо меча Шена полоснуло одного із заклиначів. Червоний одяг на грудях проклятого заклинача перетворився на клапті, крізь які були видні бинти, що швидко темніли від крові. З спустілих чорних очей мертвенно-блідими щоками потоком текли сльози. Заклиначі обступили його щільним кільцем, але ніхто більше не наважувався наблизитися.
— Він з глузду з'їхав! — долинуло до слуху Ю Сі. - Монстр!
З волі проклятого заклинача кров, що стікає з його меча та його тіла, почала збиратися в малюнок під його ногами. Багрянець спалахнув - і Шен зник.
- Що це?! — закричали заклиначі. - Як він це зробив? Це легендарний друк переміщення? Звідки у Шена такі знання?
- Він втік! - крикнув хтось. - Він убив мого учня і втік!
— Майстер, я ще живий!.. — долинуло збоку.
— Покалічив голову клану Меча!
— Ну не те, щоб покалічив... — буркнув той, потираючи забите зап'ястя.
Йому не пощастило одним із перших вибігти на крики і потрапити під ноги Шену. Незважаючи на те, що той хитався, немов п'яний чи немічний, відштовхнув геть голову клану Меча він з такою силою, що той не встояв на ногах і врізався в чорницю.
- Як Шен вибрався з духовної клітки?! Він зміг зсередини впливати на плетіння? Адже це просто неможливо!
- Хтось допоміг йому втекти!
Всі почали кричати на всіх.
- Командувач Ю! Ви тут! - підскочив до того Гу Фен.
З боку спостерігаючи за хаосом, що твориться, Ю Сі уточнив:
- Що тут відбувається?
- Я сам не до кінця зрозумів...
— Я залишив тебе тут за головного із чіткими розпорядженнями, а ти заявляєш мені, що навіть не зміг розібратися в ситуації? — холодні очі командувача ковзнули по підлеглому, наче гостре лезо.
Усвідомивши помилку, той почав швидко пояснювати:
— Бачите ці руйнування? - Він показав на стіну монастиря.
Кам'яною кладкою йшли тріщини, в деяких місцях каміння розтріскалося, обсипавшись піском.
— Коли я з'явився тут, то бачив, що сила, яка походить від Ір Шена, зробила це. Інші заклиначі сказали, що через надлишок задіяної енергії він збожеволів. Заклиначі спробували його вбити, але не досягли успіху. Незважаючи на десяток мечів, які, як я цілком виразно бачив, пронизали його тіло, він не помер. Глава ордену РР замкнув його. Що трапилося зараз — я не знаю, я бачив те саме, що й ви. Можу припустити, що він не був згоден зі звинуваченнями і втік.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasíaНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...