Частина 204. Після бурі

63 11 0
                                    

Шен відсторонився від Ю Сі, простеживши поглядом, як Ер спритно ховається у дверях павільйону, і притулився спиною до грудей Муана, оскільки сили його остаточно залишили.

- Все в порядку? — тихо й напружено спитав прославлений мечник.

- Так, - ще тихіше відповів Шен.

«Не думаю, що він втече далеко, — подумки продовжив він, думаючи про Ера. — Головне, щоб він трохи розкривав свій рот».

Муан насупився.

— Командувач, — наблизився Гу Фен, — міського магістрату взято під наш повний контроль.

Ю Сі різко обернувся до підлеглого і вимагає повний звіт про інші завдання. Він, здавалося, повністю зосередився на відповіді підлеглого, тоді як Шен задумливо розглядав його профіль. Нехай Ю Сі і не виглядав зацікавленим у тому, щоб розібратися, що сталося між ним та Єром, мабуть, йому було б цікаво про це дізнатися. Наскільки Шен встиг зрозуміти характер цієї людини, допитливість була однією з яскравих сторін. І якщо Ю Сі дозволить йому зараз втекти — Шен подякує богам за такий перепочинок. І Ю Сі виглядав так, ніби дуже намагається зосередити увагу на іншому, ігноруючи відволікаючі фактори.

Шен зітхнув з полегшенням, тільки зараз усвідомлюючи, що затамував подих, вивчаючи реакцію цієї людини.

«Ходімо звідси», — подумки промовив Муан, знову охоплюючи його так, щоб допомагати йти.

"Куди підемо?" - Уточнив Шен, закинувши руку на його плечі і меланхолійно розмірковуючи про те, що до дому травниці він не дійде.

«Припускаю, тут достатньо порожніх кімнат, хіба ні? — трохи роздратовано озвався Муан. — Не думаю, що слід виборювати».

Шен усміхнувся і не став сперечатися. І, мабуть, саме те, що вони не спробували втекти і залишилися в досяжності контрольного бюро, дозволило їм за кілька хвилин опинитися в тиші та спокої невеликої світлої кімнати.

У відносній тиші та спокої, адже за Шеном по п'ятах продовжував слідувати привид магістрату Жоу. Виглядав він незадоволеним, паличка танхулу, що все ще стирчала з очниці, загрозливо розгойдувалася, і Шен намагався вдавати, що не помічає його.

Прискіпливо окинувши кімнату поглядом, Муан підвів Шена до ліжка і допоміг сісти. Той із вдячністю спіймав його погляд. Почувався він уже краще і сили знову поверталися, але слабкість, що розлилася по тілу, змушувала відчувати зрадливе тремтіння.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now