Частина 196. Сонце, що блукає між хмарами

67 13 0
                                    

Виявилося, між поселенням, де зупинилися на нічліг Шен із компанією, та містом Хушуей була невелика смуга лісу та кілька полів. Біля краю лісу ближче до міста Чи Тау зупинився і сказав:

— Тут я вас покину.

Невдовзі кинувши погляд на травницю Лей, Шен зрозумів, що та зовсім не здивована.

«Він не може увійти до міста? — подумки припустив він. — Ватажок «Вільних тигрів» у розшуку місцевої влади?»

«Можливо, що так і є», — погодився Муан.

Вголос вони поспішне відступ Чи Тау ніяк не прокоментували, вклонилися і побажали всього доброго.

Шена так і підмивало запитати у стражників біля воріт, як їм його зачіска, але, припускаючи найгірший варіант розвитку подій, він вирішив не привертати до себе зайвої уваги і почав свою легендарну ходу вже за брамою. Жоден бідний торговець і перехожий, що випадково зазівався, не втекли від його провокаційного питання.

Муан, який вирішив, що подібним чином Шен мстить йому, кисло спостерігав за цією виставою.

- Як вам моя зачіска? - вкотре запитав Шен і мало не отримав відром помиїв в обличчя.

Відсахнувшись, він плечем налетів на похмурого дядечка, що йде повз, з тесаком за спиною.

- А вам? — вирвалося в нього, коли вони з дядечком так і застигли, напружено роздивляючись один одного.

Рука того піднялася до тесака.

— Нариваєшся? Бійки захотів?! — набриднув той.

Шен відскочив убік. Настрій у людей у ​​місті був якийсь нервовий, він починав серйозно думати, що не зможе так просто опитати і сто чоловік, як гадав спочатку.

- Заспокойтеся, це непорозуміння! — вийшов Муан, поклавши руку на меч.

З десяток секунд дядечко з тесаком напружено вивчав мечника, потім вирішив не роздмухувати конфлікт, буркнув: «Не трапляйтеся мені більше», і, розвернувшись, пішов до виходу з міста. Шен хмикнув, провівши його скептичним поглядом.

Взагалі, у цьому місті виявилося підозріло багато дядечок із тесаками. Ймовірно, навіть більше, ніж торгівок із помийними відрами.

"Може, вистачить мені помститися?" — схопивши його за руку і притягнувши до себе, подумки промовив Муан.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now