Шен не помітив, як задрімав обійнявшись з подушкою, і отямився від гучного стуку в двері.
На порозі стояв Ал. Шен думав, що зараз він почне знову виявляти свою непотрібну турботу, і хотів відразу зачинити двері, але Ал здивував його, опустивши перед ним великий мішок. Шен згадав, що бачив, як той збирає туди ляльок.
— Я вирішив, що ти захочеш допомогти мені звільнити душі, — рішуче промовив хлопець, наполегливо роблячи крок уперед і тіснячи Шена всередину кімнати.
Той виявився зненацька, тому дозволив йому це зробити.
Ал озирнувся, по-панськи сів за столик і вийняв з мішка першу ляльку. Шен відчув себе безглуздо, стоячи посеред кімнати.
Нічого не говорячи, Ал відірвав від ляльки талісман з ім'ям. Тут же Шен побачив ту саму людину, що вдавався господарем заїжджого двору. Зараз той виглядав зовсім інакше, одяг надавав статності, а на обличчі не було жодного сліду раболіпства. Він глянув на Шена і з гідністю вклонився йому, а потім ніби почав розчинятися в повітрі, одночасно прямуючи вгору. За кілька секунд він зник.
Ал покрутив головою на всі боки і насупився.
- Нічого не трапилося?
- Про що ти? - Не зрозумів Шен.
— Коли я відірвав талісман на заїжджому дворі, то від ляльки відокремилася куля світла. Я думав, що зараз буде так само.
— Справа в тому, що місце саме по собі було особливим, тому душі були видно всім у вигляді куль світла. Тепер ми в звичній реальності, і тут ти їх не бачиш.
На обличчі Ала відбилася напружена робота думки. Він обвів поглядом кімнату і скоса подивився на порцелянову подушку. Досі його продовжувала розпирати цікавість, що в ній такого особливого, що зрівняється з його життям. Враховуючи мінливий настрій Шена, Ал вирішив поки не напружувати його зайвою допитливістю і запитав досить абстрактно:
- А ти бачиш?
Шен не став заперечувати.
— Отже, все гаразд, правда? - Заспокоївся Ал. — Темрява не зашкодила душам, і вони зараз можуть здобути свободу?
- Так це так. - Шен помовчав і додав: - Ти великий молодець, Ал.
Соромно зізнатися, але Шен зовсім забув про ляльки, коли Єр вирвався на волю. Раніше він нізащо не поставився б з такою зневагою до чужого посмертя.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasyНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...