Частина 251. Кожен пише щось своє в цьому свитку

46 7 0
                                    

Сльози.

Сльози це перше, що він відчув.

Чорний океан чорноти. І сльози на його щоках.

Значить, щоки у нього все ж таки є. І очі, адже він бачить чорноту перед собою. Може, розгледів би щось крім, якби їх не щипало від сліз.

Він стояв у цьому океані. Хвилі пестили ноги.

Шен витер сльози рукавом, але вони й далі котилися з очей.

Кого?.. Що?.. Він оплакує?.. Почуття, що розпирало зсередини, виривалося сльозами. Він подумав спершу, що це образа, але це визначення не пасувало. Туга? Скорбота? Чи... чи... чи це...

Шен зачерпнув рукою воду та підніс до очей. «Насправді ніби чорнило».

Світ, де він опинився, здавався зовсім нереальним, а почуття, що розривали груди, витісняли всі інші емоції, лише легка цікавість пробивалася крізь пелену. Чорнило повністю зафарбували поділ його білого одягу. Він сам собі здавався пензликом, який вмочили в туш. Він зробив крок уперед, крок назад – нічого не змінювалося. Він спробував крикнути, але його голосу не було. Тоді він просто пішов уперед.

Нічого не змінювалося, та й Шен збився з шляху - він блукав колами без жодної системи та напряму. Чомусь здавалося, ніби він чекає на щось, хоча ніхто не давав йому обіцянок.

Його не відвідували думки про Муан, він навіть свого власного імені не пам'ятав. Він просто блукав туди-сюди в чорнильному океані, ніби в цьому був сенс.

А потім він відчув дотик, ніби тепла долоня опустилася на його маківку і ніжно провела по волоссю. Сльози висохли, а почуття, що роздирає груди, обернулося тишею.

Земля під ногами здригнулася, чорнильні хвилі схлинули, і Шен побачив, що стоїть серед неймовірних розмірів сувоя.

"Ах, - усвідомив він, - я тут наслідив".

Він перевів погляд під ноги і справді побачив, що кожен крок його та поділ одягу залишали за собою слід.

«Кожен, хто буває тут, щось пише у сувої буття, — почув він голос. — Цікаво, що ти написав?»

Вода так зненацька підступила з усіх боків, що він вдихнув її, закашлявся і знову вдихнув. Легкі почали розриватися, а перед очима все попливло. Тут хтось потяг його, схопивши за руку. Шен виринув на поверхню і ще довго кашляв, намагаючись прийти до тями. Ал запобігливо молотив його по спині так, що позбавляв можливості зробити вдих.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now