Ал невпевнено зиркнув на старійшину піку Слави, не знаючи, чи йому продовжувати тримати старійшину Льова або ж опустити того й оголити меч.
- Не рухайтеся, - тихо промовив Шен, повільно вставши врівень з Алом і розглядаючи білого тигра з усмішкою. — Подивіться, який гарний. Муане, він на тебе схожий.
Уславлений мечник обурено дивився на нього. Втім, якщо об'єктивно, звір здавався таким величним, що порівняння з ним не можна було сприйняти інакше, ніж комплімент. Білий, у чорну смужку, величезний та блакитноокий. Спокійний погляд, в якому нема страху чи агресії. Тигр ще з хвилину постояв на стежці, а потім повільно, ніби роблячи людям невимовну ласку, звернув ліворуч і зник у лісі.
Ал перевів подих, що збився. Його тигри лякали ще з того випробування, коли він багато годин просидів на тонкій гілці, під якою стрибав тигр. Цей звір ні в яке порівняння не йшов з тим, звичайним тигром.
— Ми щойно бачили божество цього лісу? - припустив Шен.
Ніхто йому не відповів хоча б через те, що сперечатися з цим твердженням було складно.
Вони спускалися ще не менше півгодини, поки будиночок, який помітили здалеку, нарешті не наблизився. Заклиначі зупинилися біля кволого паркану. Муан голосно постукав і гукнув господарів, а потім, не дочекавшись відповіді, відчинив незамкнену хвіртку і першим увійшов усередину.
Єр виринув зі сну, який інакше як кошмаром і не назвеш, і зрозумів, якого хріну йому так тяжко спалося всю ніч. Лунг Рит якимось неймовірним чином примудрився уві сні зайняти перпендикулярне ліжко положення і закинути на нього обидві ноги! Ліва п'ята лежала на Єровому животі, а права майже впиралася в щоку!
Єр заволав словами, що не прийнято вимовляти в пристойному товаристві, скотився з ліжка і, схопивши подушку, почав нещадно бити свого колегу-старійшину. Той прокинувся після другого удару і, ухилившись від третього, позіхнув і нерозумно дивився на старійшину Рена.
Так як спальних місць у кімнаті виявилася обмежена кількість, вчора було ухвалено рішення, що «ув'язнені» Єр і Лунг потісняться на одній лежанці. Ер, що відключається на ходу, цього не запам'ятав.
Ю Сі в кімнаті вже не було, а Гу Фен з прямою спиною сидів за столом і, здавалося, був байдужим до зовнішнього світу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasíaНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...