Шен розплющив очі і побачив Муана, що напружено дивився на нього. Мечник схилявся над ним у схожій позі, як Шіан у спогадах у альтанці, хіба що вони були на дивані в кімнаті для чаювання, і Муан нахилявся не так близько. Постаравшись виправити цю помилку, Шен подався вгору і тицьнувся носом у його щоку. Взагалі, він збирався поцілувати його, але Муан невчасно сіпнувся від несподіванки. Втім, вийшло теж непогано: Шен прикрив очі, відчуваючи тепло його шкіри.
- Шен, все гаразд? — не розділяючи його настрою, напружено уточнив старійшина піку Слави. — Це ти взагалі?
Останнє питання змусило Шена різко відсторонитися і відкинутися на спинку дивана, з обуренням дивлячись на мечника.
— У якому сенсі «це взагалі я»?! Що саме в моїх діях змусило тебе засумніватися?
Муан, який повністю переконався, що це його Шен, посміхнувся з полегшенням. Він сів поруч, розвернувшись до Шена, і пояснив:
— Смію тобі нагадати, що востаннє, коли ти дивився спогади, у твоє тіло вселилася дівоча примара.
Шен вдав, що важко нагадує.
— Гаразд,— першим здався Муан,— ти розкажеш, що дізнався з його спогадів?
Шен насупився і випростався, всім своїм виглядом висловлюючи серйозність.
- Хм, почнемо з того, що витлумачити їх правильно, а не так, як бажає Шіан - буде тим ще завданням.
Муан вигнув брову, підштовхуючи його до продовження.
— Це... досить... Чорт забирай, якби я був тим самим Шеном... Мені важко уявити, що він повинен відчувати зараз. Шіан, здається, намагався запевнити, що Рурет уклала парі на кохання Шена. Типу як у цих дешевих любовних історіях, де головна героїня сперечається із подружками, що зможе закадрити найпривабливішого хлопця у залі. І сам при цьому, кхм... Тільки мені не зрозуміло, чи це було правдою чи поданням для Рурет? Тому що я чув, як хруснула гілка, і більш ніж впевнений, що Рурет все бачила. Але якщо це лише вистава, тоді навіщо? А якщо правда, тоді чому?
- Шен! Шен! - не витримав Муан. - Зупинися.
Шен, що пішов у свої думки і до кінця мови бурмотів під ніс, усвідомив, що Муан все ще вичікувально дивиться на нього.
- Ем... Здається, я втратив думку. Ти з моїх слів щось зрозумів?
- Що за дешеві любовні історії? — схиливши голову на бік, легко усміхнувся Муан.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasyНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...