Частина 263. Дуаль: Сильна дуаль

42 7 1
                                    

— Трохи більше експресії...

Меч сам собою опинився у руці Шена. Пригнічуюча аура розлилася по всьому каньйону. Найближчі до Шена "Муани" вибухнули самі собою і осіли на землю шматками м'яса та кісток.

— То досить? - нервово посміхнувшись, простеживши за цим видовищем, спитав Шен.

Різнокольорові очі Адміна блиснули. Цей погляд, спрямований на старійшину піку Чорного лотоса, дуже дратував. Здавалося, що б він не робив і як поводився — в очах Адміна це дитячі ігри і жалюгідні потуги.

«Колись виб'ю з тебе всю пиху, — подумав Шен. — Думаєш, ми настільки різному рівні, що мене можна не сприймати всерйоз? Ще пошкодуєш».

Вголос він цього не говорив і взагалі намагався виглядати холоднокровним. Навіть якщо це обман - це краще, ніж бризкати слиною і кидати порожні погрози. Діяти рано — він все ще не відчуває Муана, а отже, печатка навколо його тіла ще не порушена — треба потягти час.

— Ти всерйоз вважаєш, що я не зможу відрізнити твої вироби від справжнього Муана? — зневажливим тоном промовив Шен. — Ти навіть не міг точно передати деталі.

— Невже я забув про родимку в куточку губ? - Усміхнувся Адмін.

Шен дивився на нього. Було складно не помітити у цій фразі відсилання до його зовнішності з того світу.

— З кольором око наплутало, — впоравшись із емоціями, уточнив Шен.

— Чорт забирай, який жаль. Не подумав про цю дрібницю.

Адмін ще раз клацнув пальцями, але цього разу Муани не розвалилися на тіло та кістки. Всі як один вони повернулися до Шена. Було в цьому щось лякаюче, незважаючи на те, що розум казав, що перед ним лише морок. Плоть та кістки, що залишилися від перших «Муанів», а також відсутність таблички над ними, чітко свідчили, що перед ним не люди і навіть не живі істоти. Принаймні такими вони перестали бути вже давно.

— Може, пропустимо цю частину і перейдемо до чогось цікавішого? - Запропонував Шен.

Адмін завмер із відкритим ротом у формі літери «О», потім стиснув губи і розплився у широкій посмішці. З занепокоєнням Шену, що спостерігав за ним, посмішка здалася огидною.

— Але основна страва може недостатньо пропікатися, якщо ти пропустиш десерт.

— Хто їсть десерт перед основною стравою?

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now