Частина 221.2. Спів варакушки

46 11 7
                                    

Все тіло було порізане та ісколоте. Крові було так багато, що здавалося, одне тіло не могло стільки вмістити.

Адмін знову нахилився до його обличчя. Тільки одне око Шена могло бачити, і те заливала кров.

— Мені так подобається, що ти не здатний знепритомніти тут, — розповів Адмін. — Зараз ти виглядаєш набагато краще, ніж за нашої першої зустрічі.

Лезо знову увійшло в його тіло, між ребер, і, якби вирізане серце здатне було позбавити його життя, Шен би вже помер.

- Ах так, - схаменувся Адмін, облизавши пальці. — Ти відволік мене від основної мети мого візиту! Я ж прийшов, щоб передати тобі послання: я чекаю на тебе в Кушоні. Якщо ти не прийдеш до мене — його спіткає та сама доля, що й Хефан. Мені так цікаво, що ти вибереш: життя тисяч незнайомих тобі людей чи своє власне? Дуже цікаво, куди тебе заведуть твої принципи. І, звичайно, я сподіваюся, ти розумієш, що на тебе чекає, якщо ти прийдеш: приблизно те саме, що й зараз. Тільки насправді. — Адмін замислився. — Ну, можливо, тоді ми використовуємо залізну діву чи ще якісь цікаві пристосування.

— Що це ви робите, голове ордену? — смертю нависнувши над Шіаном, крижаним тоном запитав старійшина піку Слави.

Шіан на мить завмер, але продовжив стягувати з Шена одяг, навіть не обернувшись до Муана, і лише відмахнувся:

— А на що це схоже, на твою думку?

- Шен! — гукнув Муан. - Що з ним?

Він потягнувся було до його обличчя, але був зупинений Шіаном. Той різко розвернувся і став перед Муаном, заслонивши від нього Шена, що лежить на кушетці.

— Які демони вас принесли сюди, старійшине?!

— Я питаю: що з ним?

- Він спить, ясно вам? І я лише хочу зняти мокрий одяг, щоб він не застудився!

— Чому він не прокидається?

- Не вашого розуму справа! А тепер не заважайте мені і забирайтеся звідси!

- Я сам йому допоможу.

Упертість Муана так розлютила голову ордену, що в нього зарябіло в очах.

— Та хто ти взагалі такий? - Закричав він. — Якого демона ти смієш подавати свій голос? Я його брат, найближча йому людина, а ти взагалі хто?!

Муан завмер, подавившись словами. Хто він такий? В очах інших, яке він має право дбати про Шена? Він навіть не може відкрито визнати статус їхніх стосунків. Та й який взагалі цей статус? Хіба вони колись обговорювали? Здавалося, одного «люблю» Муана і «до тебе вічно» від Шена достатньо, але зараз з'ясувалося, що ні, аж ніяк.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now