Частина 224.2. Два

50 10 1
                                    

Підлоги намету тремтіли від сильного вітру. Зі смолоскипів зривалися снопи іскор. До ночі вітер розгулявся, холодом проник під червоний одяг господаря Проклятого піку, чорним волоссям хльоснув по щоках.

Шен роздратовано скрутив волосся в джгут і спробував сховати за комір. Муан, що зібрав своє волосся у високий хвіст, поблажливо глянув на нього.

— Я доповім, — сказав солдат, що їх супроводжував, і зник у наметі.

За мить уперед його з намету вискочив великий генерал. Окинувши молодшого брата оцінюючим поглядом і трохи спіткнувшись на старійшині піку Слави, що стоїть поруч, Ір Шуер розплився в посмішці.

— Я радий, що ти повернувся до здоров'я!

— Я теж радий бачити тебе. Поговоримо без сторонніх вух?

Шуер обернувся на свій намет, але Шен похитав головою.

- Пройдемося.

Вони зупинилися на високому пагорбі, з якого простягався вид на все військо. У темряві було видно лише вершини наметів і розкидані з-поміж них вогні. Безліч людських життів усередині тонких стін, що завмерли в очікуванні наказу свого генерала. Живе море, яке, зібравшись, перетворюється на грізну силу країни.

Шен подумав про те, що подібна кількість могла б бути жахливою, якби не надприродні здібності їхнього ворога. Адмін грає безчесно і може легко стерти з лиця землі навіть багатотисячну армію. Раптом здалося таким наївним, що Шен розраховує протистояти йому лише самотужки. Головний герой проти головного боса. Абсурдна битва для тих, хто не розуміє правил цієї гри.

- Чув, генерал Ху відправив частину війська обшукувати околиці.

— Він просто розраховує вислужитись перед імператором.

— А ти чого тут? — спитав Шен і згодом усвідомив, що питання прозвучало грубо. - Я маю на увазі, - спробував виправитися він, - чи не краще тобі повернутися до столиці?

— І залишити всі веселощі вам із Шіаном?

— В якісь повіки це справді наша битва, а ти знайшов привід скаржитися!

Шуер тихо посміявся.

- Я тут швидше як спостерігач, - потім розповів він. - Імператор не наділив мене жодною реальною владою. Військом командує генерал Ху Шиль.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now