Виявилося, що, якщо пустити коней у галоп, можна досягти Лан'я за лічені десятки хвилин. Ще не було півночі, і місто переливалося безліччю вогнів. Не доїжджаючи до воріт, вершники спішилися, а «пан Юн» спробував привести до тями юного сектанта.
Муан з'явився, як коні зупинилися. До цього його не було видно, але Шен відчував його присутність. Пам'ятаючи подію з Ю Сі на коні, Шен з підозрою і навіть деяким очікуванням подивився на нього, але мечник стійко тримався, ні промовивши жодного слова. Шен виразно підняв брови.
- Ти просто дуже апетитний! - не витримав Муан.
- Відмінне пояснення, - визнав Шен.
Старійшина піку Росного ладану, який не відразу помітив їхню зупинку, зробив крутий віраж і приземлився неподалік. Він підійшов якраз у той момент, коли, через кілька ляпасів, сектант все ж таки прийшов до тями і розгублено дивився на присутніх.
— Чи не забув про свою обіцянку? - підказав Шен. — Веди у ваше лігво.
Непомітною з дороги, але добре протоптаною стежкою вони рушили навколо міста і вийшли на пожвавлену околицю. Тут на широкій вулиці кипіло нічне торгове життя, скидалося на стихійний чорний ринок. Розглядаючи прихованих під капюшонами торговців та підозрілі товари, Муан надихнувся:
— Можливо, ми зможемо знайти тут золотий мох!
Шен тихо відповів:
— Адже він не заборонений.
Муана це не переконало, і він все одно полетів уважно оглядати лавки.
Народ вулицею ходив зовсім різний: і відверті головорізи, і високородні на вигляд панове, люди в масках, що повністю приховують під плащем фігуру, і навпаки — дівчата у відвертих вбраннях. Впадала у вічі кількість людей з каліцтвами. Шен із цікавістю зазначив, що командувач Ю та імператор (точніше, пан Юн) просуваються вперед з таким спокоєм, ніби не бачать в навколишньому нічого незвичайного. Можливо, так воно й є? Шен постарався теж не дуже сильно бути схожим на захопленого роззяву, але ось Рена виявилося не зупинити: побачивши щось у дверях відкритої крамниці, він кинувся всередину. Не вийшов він ні коли решта віддалилася на десять кроків, ні на двадцять.
— Зачекайте! - не витримав Шен.
Юнак-сектант і імператор і Ю Сі, які йшли попереду, зупинилися і обернулися до нього.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasyНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...