Частина 237. У тиші бурі

51 9 3
                                    

Ніч застигла над гірськими піками, після бурі встановилася безвітряна тиша. Всі учні давно спали, а Шен повільно брів по доріжках піку вітру, що Таявся, до мосту, що веде до піку Чорного лотоса. Місячне світло заливало простір, чітко було видно замок вдалині і розлоге дерево на краю площі.

Серце чомусь розривалося на частини. Шен зиркнув на Муана і слабо посміхнувся. Той підбадьорливо дивився на нього, не розуміючи, що діється у того на душі.

- Знаєш, мені здається ... що мені все одно, - з деяким подивом, що прослизає в тихому голосі, сказав Шен.

Муан незрозуміло підняв брову.

— Не розумію, чому я так розлютився на площі? Не думаю, що Шіану вдалося насправді зачепити мене. Та й... не уявляю, що насправді могло б мене зачепити. Крім одного, звісно.

- Ти це до чого? - Уточнив мечник.

- До того, що... - Шен замовк, знову задумливо обернувшись до замку. — Мабуть, це все не важливо. Мої бажання та очікування завжди існували лише в моїй голові. Наполовину мені боляче через те, що мої ілюзії розвіялися. Яке безумство: сумувати за втратою того, що ніколи й не було моїм...

Муан дивився на нього, не розуміючи, що він несе.

Шен глибоко зітхнув, а потім усміхнувся.

— З цього погляду все не так страшно, — заявив він і рішучим кроком попрямував до чорного замку.

Старійшині піку Слави хотілося б знати, що все ж таки Шен мав на увазі, але він не наважився питати зараз.

Біля входу в чорний замок Шен зупинився і став приглядатися до дверей, потім щільно зачинив їх і задумливо потер підборіддя. Потім знову відкрив і, зазирнувши всередину, голосно покликав лисицю.

Його голос лунко лунав по порожніх залах і довгих коридорах і, здавалося, потонув у густій ​​тиші, проте через півхвилини почулися швидкі кроки, і лисиця вибігла до нього назустріч.

— Я хочу закрити замок, — сказав Шен. — Якщо все вийде, ти, швидше за все, не зможеш входити і виходити.

— Ти надовго йдеш? - Здогадалася та.

- Я не знаю. Просто не хочу, щоб хтось заходив сюди за моєї відсутності.

— Ми з Оне можемо чатувати.

Шен похитав головою.

— Це може бути небезпечно: якщо заклинателям спаде на думку прориватися сюди, ви їх не зупините, але можете постраждати.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now