Це сталося раптово. Спочатку праву частину чола пронизав гострий біль, потім вона перекинулася на око. Від несподіванки Шен сіпнувся, не стримавшись, і приклав долоню до чола. Муан, що йшов поруч, відчув біль через зв'язок і тихо охнув.
Незабаром та стала згасати, Шен часто заморгав, намагаючись повернути зір, що помутів.
- Що з тобою? — Ал та Муан запитали це одночасно.
- Все в порядку. — Шен випростався із заплющеними очима і глибоко видихнув.
Лев співчутливо похитав головою і промовив:
— Мабуть, задуха дається взнаки. Ми давно тиняємось без доступу свіжого повітря. Хто знає, може, тут і гази скупчилися.
Шен все ще стояв із заплющеними очима, трохи побоюючись їх відкривати.
— Розплющ очі, — стурбовано попросив Муан, доторкнувшись до його ліктя.
Шен виконав прохання не одразу. Він повільно підняв повіки, дивлячись через вії. Він бачив ноги Муана, Ала, трохи осторонь Лев і Єр, і ... Шен розплющив очі і подивився вперед. Там повільно рухалися троє: жінка та двоє чоловіків, люди з далекого минулого.
- Що таке? — спитав старійшина піку Слави, тривожно стежачи за кожним його рухом.
Шен перевів на того втрачений погляд.
"Я бачу твоїх батьків". Він цього не сказав.
Скажи. Ну ж бо. Скажи йому. "Я бачу твоїх батьків". Усього кілька слів.
— Ти... — Муан осікся і, простягши руку, стер пальцем доріжку сліз, що заструменіла з його правого ока.
Шен здивовано глянув на його пальці, ніби не розуміючи, звідки на них волога. А потім він зрозумів своє бажання: "Я хочу, щоб ти теж їх побачив".
"Так сильно хочу!"
Шен різко наблизився, змусивши Муана від несподіванки позадкувати на пару кроків, поки відступ не був заблокований стіною.
Шен притис його до стіни і вп'явся в губи відчайдушним поцілунком. Муан відчув сум'яття, тугу та дикий вогонь, а також солону вологу на своїх губах. Цей поцілунок... він був не ніжний, не навіть пристрасний, це було відчайдушне бажання щось дати і щось отримати. Але Шен притискав його до стіни, обхопивши його голову руками, і з боку це виглядало більш ніж пристрасним нападом. Сказати, що глядачі обімліли, значить дещо применшити рівень загального потрясіння.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasyНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...