Частина 218. Золоті шипи

39 9 0
                                    

- Думав, я не помічу?! Що ти з собою зробив?

Шен був готовий подумки ридати від того, як усе так обернулося, і Шіану знову вдалося перехопити контроль над ситуацією. А заразом тому, з якою силою він викручував його зап'ястя.

Здавалося, ситуація навряд чи може стати ще гіршою, адже Шен, усе ще збираючись використати Глибинну пітьму як свій козир, уявлення не мав, як тепер порозумітися. Якщо він тепер скаже, що Глибинна темрява мирно спочиває в старійшині Рене, який, у свою чергу, мирно спочиває в чорному замку, чи не зробить це його позицію ще хиткішою?

І Шіан все ще залишається єдиним, хто може пролити світло на минуле та історію дядька Шеїна. І що ще Шен має зробити, щоб змусити його сказати правду? Можливо, якби Шен був гнучкішим, сказав би йому кілька теплих слів, Шіан би заспокоївся і все йому розповів. Але Шен навіть уявити не міг, що його губи ворушаться, щоби видати таке. Шиан викликав у ньому надто сильні емоції, в яких злість була змішана з роздратуванням і побоюванням, а ще й із образою, так що він і емоційно, і фізично не був здатний заспокоїтись настільки, щоб прикинутися і вимовити щось ласкаве.

— Як ти позбувся клятої мітки?!

— Я не позбавлявся. Зимова стужа випалила її, мало не прикінчивши мене. І це не важливо – я все ще можу стримувати Глибинну пітьму.

Шиан, що нависає над ним, від такої інформації різко стримав свій запал і присів прямо на столик.

— Зимовий холод? Ледве тебе не вбила? Ти про це не говорив.

- Ми взагалі мало спілкуємося, якщо ти не помітив, - пробурмотів Шен, висмикуючи нарешті з його пальців своє зап'ястя. Забавно, вони всього говорять не більше десяти хвилин, а в нього вже стільки синців. Звичайно, це дрібниця, яка зникне в наступні десять хвилин, та все ж. Не битися ж з ним справді при кожній розмові.

Шен потер долоню лівої руки, в центрі якої розпускалася червона квітка лікорису. Важко сказати, чи справді ця печатка була здатна стримати Глибинну пітьму, якби та полізла з Рена і спробувала захопити світ, але її щупальця, спрямовані на самого Шена, відображати все ж таки виходило. Звичайно, він не збирався вдаватися до подробиць і посвячувати Шіана в незручні деталі.

Шіан узяв його долоню в свою руку і провів великим пальцем по червоній квітці в її центрі. Жест, особливо у контрасті з попередніми, здавався ніжним і навіть певною мірою інтимним. Шен напружено завмер.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now