Частина 272.2. Візуально червоні нитки.

44 5 5
                                    

«Великий божевільний. Ви наприкінці історії». 

Шен дивився на екран телефону. Озноб хвилею прокотився по тілу, і стало дуже складно зробити наступне зітхання.

- Ні, - невірно простягнув він і злякався власного голосу, - це не може бути правдою. Такого не могло статися.

Він сів і глянув на обшарпаний мур своєї квартири.

- Ти згоріла нахрен, - сказав він. — Вибухнула.

Він знову перевів погляд на телефон. Спробував повернути сторінку вниз, але там справді не було продовження. Тоді він вирішив прочитати останні рядки «останнього розділу».

Він боявся побачити там опис недавніх подій. Він боявся побачити там свої слова «невдовзі побачимося» і муанова «я люблю тебе». Мабуть, він збожеволів би, якби прочитав їх там. Навіть думка про це була нестерпною. Через це він не одразу повірив, що не може нічого прочитати. Він припустив, що його мозок грає з ним злий жарт. Він заплющив очі і схопився за голову. Він просидів так не менше хвилини, а потім все ж таки ще раз глянув на текст.

Він не може це прочитати. Там безладний набір слів.

- Це не реальність, - сказав Шен.

Те, що він бачив, було доказом нереальності навколо. Хтось відтворив усе це, але наплутав у деталях.

— Ти, гребаний виродок, думаєш, це весело?

Шен підвівся з ліжка і озирнувся. Квартира справді була схожа на ту, що він пам'ятав. Він визирнув у вікно. Будинки поряд з його домом були чітко видно, але чим далі, тим сильніше вони розпливалися, перетворюючись на суцільну сіру масу, схожу на щільну хмару. Шен вигнув кінчик губи в кривій усмішці.

- Ця пародія убога.

Він глянув униз. Його відвідала думка, що смерть у цій ілюзії може допомогти повернутись. Двадцять другий поверх мав у своєму розпорядженні. Але була ймовірність, що це не допоможе, або він і в тому світі отримає каліцтва. А може, варто затриматися, щоб дізнатися про все це? Він був такий злий зараз. Дуже злий. Його серце просто розривалася на частини.

Не розплющуючи очей, Муан прислухався до відчуттів власного тіла.Йоготіла. Не треба було дивитися в дзеркало, щоб зрозуміти, що він повернувся. При цьому він не сказав би, яке саме відчуття дає йому таку впевненість, він просто відчував себе... в собі.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now