Частина 272.3. Ніч для червоного похорону

32 6 4
                                    

Світло, що ллється з отвору за спиною, поступово тьмяніло, і незабаром Шен почав  робити кроки наосліп. Повна темрява мурашками пробігла по шкірі, легенько торкнулася потилиці та поцілувала в щоку. Відчуття було настільки реалістичним, що Шен різко обернувся, але нічого не побачив у темряві. Світла ззаду не виявилося, і Шен у нерішучості постояв на місці якийсь час, намагаючись пригадати, чи згортав він так, щоб залишити отвір за вигином породи. Але ні, він точно йшов винятково прямо. Тоді він знову розвернувся в тому напрямку, в якому рухався спочатку, турбуючись, що, якщо крутитиметься, повністю втратить орієнтацію. Він помахав руками довкола, але стін ніде не було.

Тоді на думку йому спало на думку: «Чому б у моїй кишені не опинитися запальничці?».

Після чого він перевірив кишені — і точно, в одному з них знайшов запальничку. Стиснувши її в руці і чиркнувши коліщатком, Шен опинився в колі теплого світла від маленького полум'я. Тіні біля його ніг ніби живі в страху відступили геть.

Якийсь час Шен рухався вперед із запальничкою в руці, але в якийсь момент коліщатко нестерпно нагрілося, Шен відпустив його і знову опинився в повній темряві. Перед очима все ще танцював вогник полум'я, і ​​Шен закрив їх. Тиша стояла мертва.

«Чи треба мені взагалі кудись іти? - раптом подумав Шен. — Чи маю я подолати випробування, щоб вибратися звідси? А може, це місце – це... в'язниця? Що, якщо це в'язниця?

Він уявив, що може відбуватися насправді в цей момент. Його тіло просто спить, як було з тілом Муана? А що Муан, він дуже панікує? Це зводить з розуму.

Чомусь темрява в цьому місці здавалася затишною. Вона не лякала, незважаючи на те, що він уявлення не мав, що його оточує. До нього тільки зараз дійшло, що він може кудись провалитися. До цього моменту Шен думав лише про перепони, які може врізатися.

«Я гадки не маю, як знайти вихід звідси», — усвідомив він. Втім, страху від цієї думки не виникло. Чи був він з жахом з того самого моменту, як прокинувся тут? Решта вже мало істотного значення.

Він знову чиркнув запальничкою, але та більше не працювала. Тоді Шен зробив кілька кроків уперед наосліп. Це нічого не змінило: він був у темряві щільніший за будь-яку, що бачив до того.

- Мати Темрява? — з надією покликав він, а потім гірко посміхнувся. Немає жодної причини, чому б та могла опинитися тут.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now