Частина 266. Домінація-2

38 6 9
                                    

Ал не вірив своїм очам. Він відчув хвилю енергії і підняв погляд, що безцільно блукає по чорному піску. Він побачив двох людей вдалині, один із яких спрямовував на іншого меч. Обидва вони були біловолосі, і перша думка Ала була про те, що Демнамелас знову бореться. Однак потім він усвідомив,з кимтой бореться.

— Не може бути, — прошепотів він одними губами і кинувся бігти піском, забувши, що може летіти на мечі.

Поле бою наближалося, і Ал зрозумів, що його очі не підводять. Демнамелас бореться зі старійшиною Муаном! Руки та ноги Муана були на місці, і голова на плечах! Принаймні поки що, з огляду на хворобливий вигляд старійшини піку Слави...

Ал, нарешті, повністю взяв себе в руки та оцінив ситуацію. Це був подарунок згори, божественний шанс, диво. Його обличчя, заляпане чужою засохлою кров'ю, посвітлішало, тоді як у голові залишилася лише одна думка: «Ще не все втрачено!».

Ще не все втрачено.

Шена ще можна врятувати.

Їхнє щасливе майбутнє ще можна врятувати.

Якщо зараз він допоможе зберегти життя цьому проблемному уславленому мечнику.

Нога Муана розгорнулася і міцніше вперлася в пісок, ніби він збирався зіштовхнутися зі стіною своїм тілом і перевірити, хто сильніший. Рука його при цьому ковзнула в кишеню. Серце Шена здригнулося, коли пальці намацали цю річ.

Адмін стежив за ним з глузливим виразом обличчя, що демонструє повну перевагу. Він сховав меч і склав руки на грудях, більш ніж впевнений, що проти такої хвилі енергії його супротивник безсилий.

А потім Муан різко розвернувся, з розмаху кинувши приховану зброю до Адміна. Круглий предмет спалахом майнув у повітрі і врізався в обличчя супротивника. Удар виявився настільки сильним, що той зробив крок назад і похитнувся, затискаючи пошкоджене око.

Очі Шена розширилися — він і сам не очікував такої влучності та сили у цьому ударі.

— Ти... — вражено сказав Адмін.

На старійшину піку Слави дивилося червоне око, що горіло ненавистю. Чорний же закривала долоню, крізь пальці якої сочилася кров.

Лавина так і не накрила Шена, бо Адмін передумав у той момент, коли помітив маленьку круглу скриньку на чорному піску.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now