За аркою стежка продовжилася. Ніхто не став розкидатися зайвими теоріями про те, що може чекати попереду, зосередившись на русі. Вони здіймалися ще з чверть години. За цей час підлісок майже повністю зник, скеля справа впритул наблизилася, а стрімкий схил зліва почав здаватися ще крутішим. Стежку більше не покривало опале листя, вона була піщаною і струменіла вниз потоками брудної води.
У якийсь момент, коли Шен подумав, що несе для них більше небезпеки, ніж убивці внизу, та різко розширилася, і перед мандрівниками виникла споруда. Воно перекривало стежку цілком, не мало дверей, а стіни його були збиті з дощок. Біля входу висіли мокрі та облізлі різнокольорові прапорці.
Усі забігли усередину без обговорень. Дах був у дірках, але все одно вкривав від дощу, а на земляній підлозі стояло кілька присадкуватих лавок. Споруда була витягнута і не мала поділів усередині. Приблизно в його центрі стояв величезний плоский камінь, схожий на жертовник.
- Мабуть, старий храм. Що ж... - промовив імператор, окидаючи супутників поглядом.
Усі промокли до нитки. Шен міг би без особливих проблем розпалити навіть сирі гілки, але чи варто так ризикувати? Нещільно прилеглі один до одного дошки споруди, в якій вони опинилися, могли пропустити світло, що в темряві ночі спалахнув як дороговказний маяк для зловмисників.
Чи можна було б використовувати вогняні талісмани, але чи були вони з собою? Шен подивився на Муана і подумки запитав: "Талісмани при тобі?"
Той перевірив одяг і похитав головою.
Талісмани, позбавлені форми, теж не підійдуть для такого — Шен боявся випадково спалити всіх замість того, щоб трохи просушити.
Поки він міркував про це, решта розсілася по лавках. Ніхто не виявляв дискомфорту через ситуацію, що склалася. Шен теж сів і зіщулився.
Дощ поступово стихав, зате тепер, без стукоту крапель по ветхому даху, став чітко чути вітер, що стогнав між порожніми прорізами, погано підігнаними дошками і б'ється у прямовисну скелю. Ще через кілька хвилин повернувся Ю Сі з воїнами контрольного бюро.
— Вони всі мертві, — сказав він. — Ніхто не втік, та взяти живим також не вдалося.
Імператор мовчки кивнув, і розмова не продовжилася, тому через якийсь час Єр не витримав і понуро простягнув:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantastikНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...