Шен не втрачав свідомість. Вітер просвистів у вухах, тоді як очі бачили лише небо. Потім шелест листя і тріск гілок, і біль. Він примудрився тільки закрити руками обличчя і трохи згрупуватись. Так незручно, гірше, ніж учень піку таящого вітру. Якби не обмежуючий нашийник, ці гілки не завдали б йому ніякої шкоди, та й саме падіння не здавалося б таким страшним.
Він провалився крізь гілки у високі кущі, зім'яв їх своїм тілом і покотився вниз зі схилу. На мить знову опинившись у вільному падінні, він встиг було з жахом подумати, що на нього чекає не менш захоплюючий політ, але цього разу земля через секунду зустріла його розкритими обіймами. Шен плазом упав на вологу, пухку землю, вкриту торішнім листям, і затих. Кілька гілок упали слідом за ним, одна несильно стукнула його по маківці. Слідом за гілками опустилося листя.
Після всієї тієї безліч звуків, що дзвеніли у вухах Шена під час падіння, коли все закінчилося, місце здалося дуже тихим. Це відчуття було оманливим, і незабаром Шен зміг вловити шелест гілок високо над головою, легкий скрип старих дерев на вітрі та м'яке дзюрчання води неподалік.
Незважаючи на обставини, Шен не міг позбутися думки, як же йому пощастило: жодна гілка не пробила його тіло, і він не впав на гостре каміння. Він сперся на тремтливі руки і сів. Голова все ще трохи кружляла через те, що сталося, і Шен відчував нудоту. Крім цього, його шия хворіла через удар об гілку, і груди, і руки, і... незважаючи на це, він би сказав, що почувається непогано, враховуючи, що нещодавно плювався власною кров'ю. Ця кров досі стояла у роті. Здається, через неї він відчував нудоту. І разом з тим, наскільки міг судити, подібне мало свідчити про серйозні внутрішні ушкодження, але він не відчував цього. Все було добре з ним, поки це просто не сталося. Його тіло вирвало з себе кров і ослабло, і водночас було дивне відчуття, ніби те, що відбувається, ніяк не пов'язане з ним безпосередньо.
Начебто... якщо він залагодить це, все закінчиться, і його тіло переживе це, ніби нічого не було.
Дивна думка. І відчуття також дивні.
«Система? — покликав Шен, щойно отямився від своїх роздумів. - Що трапилося?"
[У мене немає відповіді на це питання], - негайно відповіла та.
Шен насупився, озираючись на всі боки. Неподалік справді виявився струмок, але треба було спершу встати, щоби підібратися до нього.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasíaНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...