[ВІТАННЯ, СУПЕРКОРИСТУВАЧ.]
[Перед зустріччю з цим ІІ вам належить випробування.]
[Пройдіть випробування та доведіть, що гідні зустрічі з цим ІІ.]
Шен дивився на написи, що змінювалися.
— Е-е... Але що, як я не хочу?
Напис зник як бриж на воді, і фламінго зник разом з нею.
Земля під ногами здригнулася, стіни обернулися хмарою рожевого пилу. Шен відчув, що вода, в якій він стояв, почала швидко відступати.
Через хвилину хмара розвіялася, і Шен побачив ставок з жабкою, що лише віддалено виглядав схожим на те місце, що він пам'ятав. Вода в ставку була кислотно-блакитною, а всі коропи плавали вгору черевцями. Позолочена жаба спрямованими променями відбивала світло. Там, де промені стосувалися матерії, та починала диміти. Задимилось дерево з червоними нитками, і навіть кам'яний стільчик почав плавитися.
Шен відвернувся від ставка. В тій реальності, що він пам'ятав, ліворуч росло кілька високих дерев, під якими розмістилися кам'яні лавочки та столики. Ця частина трохи була схожа на те, що він бачив зараз, ось тільки зараз між усіма деревами висіли розтяжки з гаслами: «Гідне життя складається з щоденних вчинків», «У здоровому тілі — здоровий дух», «Сміливо думай, сміливо дій», « Людська воля перемагає небо» і таке інше. Під однією з розтяжок, біля сходів, сидів жебрак і дзвенів монетами, трясучи свою миску для пожертвувань.
У Шена трохи закрутилася голова. Те, що відбувається навколо, остаточно стало нагадувати поганий сон.
— Якого біса ти робиш? — зло пробурмотів він. - Смієш грати з моїми спогадами? Думаєш, тобі все дозволено?
Він так розлютився, що його затрясло.
— Мої спогади проти мене. Знову? Як ти смієш? Хто дозволив тобі витягувати з моєї пам'яті такі цінні спогади і перетворювати на це? Ким ти себе уявив, черговим божеством? У нас вже є один, який все ніяк не вгамується! Може, тобі погратись із ним? З істинним Богом, як він себе називає. Ти зробив помилку, вибравши мене. І ти знову зробив помилку, коли вирішив, що використати це місце у своєму випробуванні — хороша ідея. Тому що. Це просто. Бісить.
Шен бурмотів і бурмотів, не голосно, не підводячи голови, але дуже зло. І агресивність його лише зростала в міру того, що він говорив. Долоні стиснулися в кулаки і навколо них затанцювала енергія.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasyНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...