Трохи раніше.
Міанні Ю грубо вштовхнула напівнепритомного чоловіка через поріг. Старійшина Рен розтягнувся на підлозі, злякано дивлячись на свої руки. Його погляд все ще розпливався після пропущеного удару. Міанні Ю не використовувала жодних хитрих прийомів, але через нашийника він виявився зовсім не готовим до нападу. Та й чи міг він припустити, що секта Холодного полум'я націлиться на нього? А може вони поодинці вирішили викосити всіх старійшин? Рен спробував підвестися, боязко озираючись на всі боки, але тичок у спину змусив його знову впасти на підлогу.
Неспішно ступаючи, до нього наблизився чоловік. Рен напружено стежив за його ходою, одночасно намагаючись непомітно намацати за халявою чобота вузький клинок.
Несподівано його підняли вгору, ніби старійшина піку Росного ладану нічого не важив. На Рена дивилося чорне око, інше — червоне, було приховано за недбалою чубчиком.
- Так-так, дуже цікаво, - розтягуючи губи в усмішці, сказав Сел Лар. — Старійшине Рене, якщо я не помиляюся?
— Так це все ж таки правда... Глава клану Тихих квітів — справді заклинач спотвореного шляху та керівник секти Холодного полум'я?
— Я ж уявлявся перед усією порадою... — здивовано промовив той, а потім посміхнувся. — Ах так, замість тебе там був дехто інший...
— Можеш убити мене, демонічний порід, але тобі не зламати мій дух!
Його голос лунко лунав по просторій напівпорожній залі.
Не зважаючи на його зухвалі слова, Сел Лар з допитливістю провів пальцем по шию старійшини, що охоплює, чорному нашийнику.
- Цікава річ, - зауважив він і зняв нашийник.
Відразу Рен відчув, як сили знову наповнюють тіло.
— Хмм... — насупився Адмін. - Все ще Рен?
Він схопив його за плечі і струснув, ніби намагаючись витрусити дух. Чомусь давить енергія, що виходить від миловидного, але жахливого голови клану Тихих квітів, не давала Рену можливості до опору незважаючи на сили, що повернулися.
Тепер пальці зімкнулися на його шиї. Іншу руку Сел Лар встановив у районі серця. Здавалося, просто доторкнувся, але в тіло Рена ніби встромився гострий шип. Не встиг старійшина піку Росного ладану охнути від болю, як його світ поринув у темряву.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasyНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...