Частина 248. Повільно відкривай рота

44 7 1
                                    

Незважаючи на наявність поряд подруг, останнім часом Анніс перебувала в цілковитому занепокоєнні. Навіть ні, найгірше було те, що інші наважувалися бути натхненними, як ні в чому не бувало.

Після похорону старійшини піку Слави вчитель зник. Чи це було пов'язано, чи просто так збіглося, Анніс не знала напевно, але мало вірила у збіги. Особливо після того, як почула нову дивну байку про проклятого старійшину, що накликав страшну бурю, що розорила пік Золотої зорі. 

 Почувши про це вперше, Анніс сунулася перевірити - пік Золотої зорі виглядав як завжди, навіть повалених дерев не видно, проте чутки вперто розповзалися, наче лісова пожежа. Незабаром вона дізналася, що голова ордена вийшов, щоб утихомирити бурю, але Шен не хотів здаватися, і голова Шіан вигнав його з ордена. Лунало марно, але, чомусь, багато хто в це вірив. А потім раптово виявилося, що чорний замок запечатано, а всю площу та околиці обвило тонкими гнучкими гілками гігантське рожеве дерево. Після такого Анніс довелося засумніватися у категоричності своїх висновків. Вчителю довелося залишити пік Чорного лотоса? Це він замкнув замок? А може, вчитель зараз усередині? Або ж усьому, що відбувається, є більш відповідне пояснення?

Єдиною людиною, яка щиро поділяє її занепокоєння, була Риту. Був би і Ал, але цей дурень вирушив до Муан Ери, хоча за планом мав змусити Шена вирушити до неї, а не кидати його на піку! На жаль, Анніс не дізналася про це заздалегідь, щоб вправити йому мізки. Він надіслав їй записку з Вовчарою, а сам уже полетів на той час, коли вона прочитала послання.

Риту було шкода. Усі вважали її надто маленькою, щоб посвячувати в деталі того, що відбувається, хоча справа стосувалася близьких їй людей. Нещодавно Риту розповіла, що дідусь Шуер, проводячи з нею час, жодним словом не обмовився про те, що незабаром попрямує на бій до Кушона. Вона почувала себе покинутою і безглуздою, коли дізналася про все постфактум. Ні дідусь Шуер, ні дядечко Шен, ніхто не вважав за потрібне з нею порозумітися. Анніс відчула легкий укол сорому, адже теж не вважала за необхідне розповісти їй про все. Їй здавалося, що так вона оберігає молодшу. Але якщо подумати, можливо, вона не сказала просто тому, що це було простіше.

Загалом, якби Іль Ло не розповідала про все в фарбах, Риту б так і не дізналася подробиць.

- Я не можу більше сидіти тут, не знаючи, що діється! - Риту тупотіла траву, люто крокуючи з боку на бік.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now