Шен витріщився на старійшину піку Слави, крізь якого було видно Іль Ло, що стоїть за кілька кроків.
— Шен... — промовив той і простягнув до нього руку, але Шен різко позадкував назад у в'язницю.
Варто йому переступити лінію стримувальних символів, як старійшина піку Слави за дверима розчинився. Знов стало тихо, тільки серце виривалося з грудей, та кров стукала в скронях.
- Ні ... - Шен зробив ще крок назад. — Ні... Це... — Він задкував, поки не вперся спиною в протилежну стіну. Відступати далі не було куди. — Ні... Це... марення...
Цей біль у грудях, що він відчуває... Це... не від... мечів.
Це маячня. Це просто його марення.
Двері відкриті. Там нікого немає.
Шен рішуче подолав відстань, що відокремлює його від дверей, і переступив поріг.
Тієї ж миті він знову побачив Муана.
— Шен, пробач мені... Здається, я мушу попрощ...
Його голос потонув у крику проклятого старійшини.
Шен зігнувся і заплющив очі, і кричав так, що в дивовижної поведінкою Іль Ло стиснулося серце. Вона ніколи не чула крику, пронизаного таким розпачом. Вона не розуміла, що відбувається, але сльози самі потекли по її щоках. Іль Ло затиснула рота руками, щоб не розплакатися навзрид.
Шен кричав, поки горло не стисло спазмом. Він задихнувся і закашлявся, перед очима все розпливалося, і майже не бачив привиду Муана. Майже...
Відвернувшись, він поплентався геть, хитаючись, наче п'яний, і зачіпаючи плечима стіни. Іль Ло відсахнулася, коли Шен мало не налетів на неї.
Він зіткнувся з Шіаном, але, не слухаючи, відштовхнув його вбік. Він вибрався назовні, у внутрішній двір, не розуміючи, куди й навіщо йде. Заклиначі раз у раз перегороджували йому шлях, заважали. Шен підняв праву руку — і через секунду Смертельні ласощі повернулися до свого власника.
Він висмикнув меч із піхви, чорне лезо оросила кров, від різких рухів рани на грудях проклятого старійшини знову відкрилися, і його власна кров змішалася з бризками на червоному одязі.
- Шен! — долинув далекий голос, від якого сльози прокреслили доріжки по його щоках. - Шен!
Шен став озиратися на всі боки. Особи-особи-особи, заклиначі обступили його довкола. Страх, огида, здивування та нерозуміння на цих особах... І серед них одне-єдине, на якому біль. Його губи щось шепочуть, але Шен відмовляється чути.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
خيال (فانتازيا)На чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...