Єр пройшовся по кімнаті. Пройшовся ще раз. І знову.
Він міг ходити.
Міг сісти.
Міг заволати.
Але якось це все не тішило.
Свого часу він настільки зневірився вибратися з ущелини, що був радий лише здібності до пересування. Проте тіло Рена дозволило йому згадати смак життя.
І що тепер? Жити під шкіряним плащем, коли тіло без мізків бігає і коптить небо? Зрештою, у чому конструктивна користь Рена? Жодної користі!
Думаючи подібним чином, Єр чомусь не ставив собі питання, в чому його власна «конструктивна користь» і стосовно чого він судить. Однак рішучості в ньому побільшало. Система начебто видавала якесь завдання, але набагато важливіше зараз знову знайти втрачену людяність.
Єр випростав щупальце і рішуче штовхнув двері.
У коридорі він так само рішуче озирнувся на всі боки і рішуче завмер. Геніальні ідеї відвідували його розум одна за одною:
Геніальна ідея номер один: «Відшукати тіло Рена і знову вселитись у нього!».
Геніальна ідея номер два: «Рена ще потрібно знайти, а на шляху може потрапити якийсь симпатичний стражник. Не час переборювати!».
Геніальна ідея номер три: «Вартові щось не бачити, а покої Ю Сі якраз навпаки. Не час переборювати!».
Єр рішуче перетнув коридор, ще раз рішуче озирнувся і, випроставши щупальце, рішуче штовхнув двері до кімнати командувача Ю.
І рішуче завмер, переступивши поріг.
Зухвалість покинула його, варто було погляду натрапити на пряму, що бамбук, постать, затягнуту в чорний одяг. Білий череп на чорному тлі, здавалося, дивився на порушника спокою з осудом. Єр проковтнув неіснуючу слину і впіймав себе на думці, що від нього може залишитися такий самий білий череп, а ще ріжки та ніжки, навіть незважаючи на те, що нічого з переліченого Глибинна пітьма не мала.
Ю Сі опустив доповідь і обернувся до того, хто увійшов.
— Я, е-е... — почав Єр.
«Ну давай, рішучіше! — подумки штовхав він себе. — Підійшов, скинув плащ і ввібрався! Ну ж бо!"
Він зробив крок уперед і завмер. Ю Сі трохи нахилив голову, окидаючи його пильним поглядом.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasyНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...