- Гей, хтось!
На оклик Муана відреагували всі учні, які перебувають у цей момент на тренувальному майданчику перед резиденцією. Побачивши майстра, що наближається, вони стрімголов кинулися до нього.
- Майстер Муан повернувся!
Старійшина вершини Слави подумав про те, що зовсім вибився з графіка тренувань. Однак у нього все ще були важливіші справи.
Учні зупинилися перед ним, з підозрою косячись на Ала, що незворушно дивиться кудись у далечінь над їхніми головами. Муан поклав руку йому на плече і майже урочисто промовив:
- Це ваш новий молодший брат-учень! Його звуть Ал Луар. Будьте привітні до новачка і покажіть йому кімнату для тих, хто тільки надійде.
Учні, які обступили старійшину і «нового учня» зам'ялися, вийшов і вклонився Муану високий хлопець, ім'я якого Алу було вже відомо — саме з ним він конкурував під час турніру за звання кращого піку.
— Дайте мені, майстер, — сказав Рі Ан.
- Добре. Ти вже постарайся, — зі значенням промовив Муан, наче завуалював у цих словах щось більше.
Ал з підозрою зиркнув на нього, але нічого не сказав, вирішивши все приймати як належне. У всякому разі, починати зухвало вже після того, як Муан внесе його до списку учнів піку Слави.
Старійшина залишився на площі, а Рі Ан сказав новому учневі йти за собою.
— Я проведу тебе в будиночок, де розташовуються новачки, які не пройшли вступного випробування, — пояснив Рі Ан.
- Вступне випробування? — скривившись, перепитав Ал.
— Воно не складне. Вчитель не приводить на пік нездатних, тому провалюють випробування вкрай рідко.
Ал невдоволено забурчав собі під ніс, не дуже намагаючись, щоб Рі Ан почув його слова. Незабаром вони підійшли до урвища і стрімкої скелі, в товщу якої були вбиті тонкі кам'яні пластини, що утворюють вузьку стежку, стрічкою вдалину, що тягнеться, і скелю, що обгинає.
— Будиночок з того боку, — пояснив Рі Ан, запрошуючи махнувши рукою.
Ал підійшов до стежки і перевів на хлопця глузливий погляд.
— Це мало мене налякати? До вас надходять учні, які не здатні літати на мечах? Інакше не бачу причин боятися.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)
FantasyНа чорному-чорному піку, у чорному-чорному замку жив клятий-проклятий старійшина. І був він головним лиходієм високорейтингової новели "Великий божевільний". Був до тих пір, поки одного прекрасного дня в тіло лиходія не перемістився відданий, але не...