Частина 269. Не палися.

49 7 6
                                    

У той самий час Шиан стояв у внутрішньому дворі виділеного йому та інших глав павільйону і слухав доповідь Лунг Рита.

— Вдалося взяти в полон майже два десятки членів секти Холодного полум'я. Ніхто не чинив опір.

— Якщо ніхто не чинив опір, то де решта?

- Це все. На жаль, ми не маємо відомостей, скільки членів у секті було спочатку.

— Навіть двічі по стільки було б замало. Невже Демнамелас передбачив такий кінець і заздалегідь перемістив основні сили? Мені здавалося, він надто впевнений, щоб продумувати такі запасні ходи.

Лунг Ріт мовчки дивився на голову ордена, що роздумував вголос.

— Що про керівну ланку? Когось удалося схопити?

- Нікого не вдалося знайти.

— Летіс Ліс теж не виходить на зв'язок... Схоже, наш план провалився.

— Але хіба старійшина Муан не впорався з Демнамеласом? Головна мета виконана.

— Старійшина Муане? — тихим голосом з нотками явної огиди перепитав Шіан. — Впорався з Демнамеласом? Як смішно...

Лунг Ріт насупився.

- Я щось зрозумів не так? Хіба ж можна було вижити після такого?

Шіан мовчав якийсь час, його крижаний нещадний погляд був спрямований на дерево сливи, і здавалося, це дерево скоїло непробачний злочин і не мине розплати. Він все ж таки сказав, коли Лунг Ріт вже не чекав відповіді:

— Ми з тобою говоримо про божество смерті. Хто знає, на що він здатний?

— Чому мені здається, що ви не проти побачити його живим? — тихо промовив Лунг Ріт, але Шіан його почув.

Він обдарував старійшину піку Духовного щита довгим поглядом, а потім відвернувся, більше нічого не сказавши. Лунг Ріт усвідомив, що момент відвертості безнадійно втрачено.

— Чи слід щось зробити стосовно глав? - Переклав він тему.

— Цього поки що не потрібно, — озвався Шіан, не звертаючись до нього. — Села Юара більше турбує близькість імператора, аніж мій брат. Ка Рон не вартий побоювань, Мо Хуа хитра, але не робитиме нічого без підтримки більшості. Поки що сили на нашому боці.

Лунг Ріт кивнув, хоч Шіан і не міг цього побачити, і сказав:

— Сьогоднішній день минув у турботах, вам слід відпочити.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now