Частина 215. Спогади Шіана

41 9 0
                                    

- Це все його вина!

Голос увірвався до тями раніше, ніж Шен усвідомив, що бачить.

- Його експерименти вийшли з-під контролю! Давно треба було покласти цьому кінець! І що тепер?! Цілий пік знищений! Десятки життів загублені!

Шен бачив усе очима Шіана, і це було дуже незвично: він ніби дивився на себе збоку. Хоч і усвідомлював, що той Шен - це не він, і з ним самим ніколи такого не відбувалося, і все ж Шен так довго асоціював себе з ним, так часто дивився в дзеркало і бачив це обличчя, що зараз здавалося незвичним дивитися "на себе" з боку.

Чи то душа так змінює людину, чи то в очах Шіана він завжди так виглядав, але цей Шен навіть після подій, що калечать, поранений і розгублений примудрявся зберігати більше вишуканого шляхетності, ніж Шен нинішній у кращі свої часи.

Втім, не те щоб нинішньому Шену було не все одно.

Шіан обводив поглядом приміщення (вони були у залі зборів), і Шен не бачив жодного знайомого старійшинського обличчя. Се Сіаль була відсутня, інші були для нього незнайомцями. Оригінальний Шен стояв у центрі «кола осуду», ближче до нього вийшов старійшина, від криків якого Шен почав уже втомлюватися: вони давили не лише на барабанні перетинки, а й на нерви та тендітну душевну рівновагу.

Однак до Шена, що стоїть у центрі, ці слова, здавалося, майже не долітали. Його спустошений погляд розгублено ковзав віч-на-віч, без задоволення, коло за колом, не знаходячи потрібних рис.

Шіан з силою стиснув пальці на рукояті меча.

- Що ми будемо робити? Що нам зараз робити? — Питання повисло над залою.

— Ця людина розбудила стародавні темні сили! Якщо це стане оприлюдненням — весь наш орден знищать!

І хоч шепотки лунали над залом і поступово набирали гучність, відкриту ворожість до Шена виявляв лише один старійшина. Шіан не втручався і не вимовляв жодного слова. Здавалося, він завмер ніби статуя, і Шен, що дивився спогад, міг вільно спостерігати за оточуючими і справжнім Шеном в центрі «засуджуючого гуртка». Старійшина, що кричав, ходив перед ним з боку в бік, то наближаючись, то відступаючи.

- А Рурет! — нарешті вигукнув старійшина, і Шен (а може, це був Шіан) насильно здригнувся. - Ти вбив її?! — чи питання, чи твердження.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now