Частина 226. Розсип невірних суджень, що глибоко загрузла в павутинні

51 9 2
                                    

Масляна лампа розлетілася на уламки, ударившись об нагрудну пластину монстра, який раніше був солдатом. Краплі палаючого олії бризками впали навколо. Полум'я охопило волосся та одяг солдата, але той продовжував йти вперед, не звертаючи на жар і вогонь уваги. З кожною миттю сцена набувала все більше жахів разом з тим, як обгоріла шкіра лопалася і оголювала рожеве тіло, що через секунду темніло під язиками полум'я.

Діти забилися в куток, насідаючи один на одного і намагаючись утиснутись у кам'яну кладку. З цього провулка не було іншого виходу, а його перекривав живий мрець, що наближається.

Старша дівчинка закрила молодших собою, широко розкинувши руки.

Коли жахливому живому трупу, що горів, залишалося зробити до них пару кроків, голова його раптово відокремилася від тіла і, описавши дугу, впала прямо до ніг дівчинки. Насилу відвівши погляд від рівного зрізу, з якого поштовхами випливала темна кров, та підняла погляд на свого рятівника. У провулку стояв високий чоловік у чорному одязі. У світлі мерця, що догоряв біля його ніг, можна було розгледіти його мужнє обличчя з вольовим підборіддям і невеликою борідкою.

Раптом повз ліве плече чоловіка пролетів меч, що світився, і врізався в стіну правіше від дітей, що зжалися. Дівчинка перевела туди погляд і побачила, що меч пригвоздив до стіни мерця, що намагався перелізти через неї.

— Ви чомусь не пішли з усіма? — звернувся до дітей воїн у чорному. - Де ваші батьки?

— М-ми лише бродяжки, — пролепетала дівчинка.

Гу Фен скривився. Бродяжки, очевидно, сподівалися поживитися чимось у залишених будинках, та не думали, що зіткнуться з такими труднощами. А тепер труднощі в нього: захищати шістьох дітей у переповненому божевільними солдатами місті — завдання не з простих.

Мимо пройшов старійшина Лев. Він мовчки витягнув свій меч зі стіни і швидким рухом відсік солдатові голову, що переважився через неї. Скосившись на дітей, Лев виявив ще менше радості від їхнього порятунку, ніж Гу Фен.

- Гаразд, ідіть за мною, - змирився командир особливого загону. — Якщо хтось відстане — не чекатиму.

Безпритульні одразу підскочили і підбігли до нього, мало не вхопившись за чорний поділ одягу.

Двоє воїнів, які викликали йти з Гу Феном, успішно розчистили шлях до найближчого повороту. Добре, що солдати розосередилися по всьому місту і не нападали натовпом.

Геройський шлях уславленого лиходія (том 9-11)Where stories live. Discover now