Bölüm 9

334 24 1
                                    

Kitapta karşılaştığı şeytanla yapılan sözleşme genellikle hayat teminatı ile yapılıyordu.

Azela sorulduğunda kaşlarını çattı ve kahkaha attı. Kahkahalar o kadar yüksekti ki malikanede başka birisinin bunu duyup koşarak gelebileceğinden endişelendi.

"Ölmekten başka ne yapabilirsin? Zaten ölüyorsun."

Uzun bir kahkahanın ardından gözlerindeki yaşları sildi ve esprili bir ses tonuyla konuştu. Haklıydı. Artık zehirden ölmek üzere olmasına rağmen acının kaybolduğunu bir anlığına unuttu.

Bunu fark ederek titreyen kirpiklerini yavaşça kapattı.

Bunu düşününce tüm bunların ne olduğu hakkında boş bir fikri vardı. Bu adamın bir şeytan mı yoksa onu öldürmeye gelen bir suikastçı mı olduğu önemli değildi.

"Ne istersen onu vereceğim. Her ne ise."

Az önce söylediği sözler karşısında Azela'nın kanı kaynadı. Herhangi bir şey dinleyebilir miydi…?

Bunun üzerine gözlerini kapatmış olan gözlerini tekrar açtı ve ona baktı. 'Şeytan' sanki onun ne hissettiğini biliyormuş gibi hâlâ baştan çıkarıcı bir gülümsemeye sahipti.

"İnsanları öldürmek mümkün mü?"

Tehlikeli bir soruydu ama söyledi. Çünkü bu hayatta pişmanlık duymasının imkanı yoktu. Sözleri geride bıraktıktan sonra ağzını kapattı.

Adam sırıttı.

"Evet herşey."

"Birinin hayatını mahvetmek mümkün mü?"

“Benimle tanıştığından beri… İstediğin şey için hiçbir şey imkansız değildir.”

Gerçekten 'şeytan'a benzeyen tatlı bir fısıltıydı. Bir an için fısıltı o kadar tatlıydı ki neredeyse cevap verecekti: 'O halde beni ve hepsini öldürün.' Azela farkında olmadan aklına gelen korkunç düşünceyle inledi ve kaşlarını çattı.

Aklına gelen düşünceler sonunda onu da kendileri gibi yapacaktı.

'…Onlar da yaptı, ben neden yapmayayım?'

Değişmek istiyordu ama sonuçta insanlar bir anda değişemezdi.

Azela başka soru sormayınca o da durdu. Bir süre düşündükten sonra gözlerini çevirdi. Tek görebildiği, çenesini sıkmış, parmaklarını hafifçe okşayan ve ona bakan adamdı.

Sonra sanki aşırı endişelerinin arasından bakan bakışlardan hoşnutsuzmuş gibi alçak bir sesle sordu.

"Neden öyle görünüyorsun?"

"Çünkü cevap vermedin."

"Benden nasıl bir cevap istiyorsun?"

“Senden bir sözleşme yapmanı istedim, bu yüzden bir cevap istiyorum.”

Hikaye sürekli kendini tekrar ediyordu.

Sözleşme... Ona istediği her şeyi verebileceğini söyledi. Bu kadar iyi şartlara sahip bir hikayesi olması imkânsızdı.

Azela şüpheci bir bakış attı.

“Sözleşme imzaladığınızda ne olur?”

"Senin hayatında özel bir şey yok. Ölmemen için seni kurtarmam gerekecek ve benim iyiliğimle yaşamak zorundasın.

Parmaklarını hafifçe oynatarak şakacı bir sesle cevap verdi.

…Kurtar onu? Peki yaşayabilir mi? Azela onun sözleri üzerine kaşlarını çattı. Ölmek üzereyken karşısına çıktı ve onu kurtaracağını söylüyordu.

Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin