Bölüm 54

163 16 0
                                    

Çok ses getiren bir geceydi.

Azela burnunun ucunda kalan tatlı kokuyla hafifçe gözlerini açtı. Puslu görüşüyle ​​Zagnac oradaydı.

...Buraya ne zaman ve nasıl geldi? Sormak istese de tuhaf bir şekilde vücudunda hiç güç yoktu. Sanki bir içki daha içmiş gibi başının uykuya dalmadan önce olduğundan daha fazla döndüğünü hissetti.

Zagnac'ın dudaklarında bir sırıtış belirirken Azela sessizce dudaklarını yaladı.

Sormak istediği pek çok şey vardı... Prenses Livia'yla nasıl bir konuşma yapmıştı ve vücudu neden tatlı kokuyordu? Ve şimdi yine çok tatlı kokuyordu, iyi miydi?

Yine de hiçbir şey soramadı.

Sanki durumunu biliyormuş gibi yatağının yanına uzandı ve nazikçe saçlarını okşadı. Yüzünde sıcak bir el hissettiğinde, onun yumuşak dokunuşuyla gözlerini tekrar kapattı. Tatlı bir koku sardı bedenini.

Reddetmeye çalışsa bile onu reddedemezdi çünkü o zaten vücudunu ele geçirmişti... Hayır, onu reddetme seçeneği olsa bile onu asla reddetmezdi.

Zagnac'ın tatlı kokusuna hapsolmuş halde gözlerini baş döndürücü bir şekilde kapattı.

Gözlerini tekrar açtığında mavimsi karanlığın henüz kalkmadığı yerde şafak vaktiydi. Gözleri fal taşı gibi açık olan Azela aceleyle vücudunu kaldırdı. Giydiği eşofman da aynıydı. Daha sonra başını çevirip yatağının yanına baktı.

Tuhaf... Yatağın yanında kimse yoktu. Orada olduğundan emindi ama gözlerini açtığında hiçbir şey göremedi.

Elini kaldırıp onun olduğu yeri silerken hiç sıcaklık yoktu, yalnızca soğuk bir çarşaf hissi vardı.

'Mümkün değil...'

Azela daha sonra başını çevirip pencereden dışarı baktı. Normalde tüm hizmetçiler gittikten sonra kapalı pencereler açık halde uyuyakalırdı ama dün farklıydı. O kadar sarhoş olduğunu ve pencereyi açamadığını hatırladı ve uykuya daldı.

Pencere sıkıca kapatılmıştı. Açıldığına dair bir işaret bile yoktu. Azela yatağın kenarına boş bir bakışla bakarken mırıldandı.

"...Rüya mı gördüm?"

Bu bir rüya olsa bile... öyle bir rüya ki. Azela kızarmış yüzünü yastığa gömdü ve yumruklarıyla yatağı sertçe çarptı.

Deli. Bugün içmedi bile... Açıkçası çılgıncaydı.

* * *

Artık iş tamamlanmak üzereydi. Üç katın tamamı inşa edilmiş ve dış duvarlar boyanmıştı. O kadar mükemmeldi ki, içi dolu olsa hemen işe başlamak kolay olurdu.

Ayrıca Daniel'in gelecekteki varlıklarının ve işin Azela'ya taşınmasına yönelik hazırlıklar da bitmişti.

Artık her şeyin sonu gerçekten yaklaşıyordu.

"...Nasılsın?"

Azela, evrak işlerini düzenleyen Zagnac'a baktı.

Partinin bitmesinin üzerinden üç gün geçti. O zamanlar bunu düzgün bir şekilde sonlandıramadılar, bu yüzden Zagnac'ın onu bulamasa da onu bulacağından emindi. Azela'nın sorusuna kayıtsızca omuz silkti.

"Sorun değil."

İyi miydi? Nasıl iyi olabilir ki...?

Onun sakin cevabı üzerine Azela kaşlarını çattı. İnsan enerjisi olmasa bile iyi olabilir miydi? Yoksa o gece rüya olduğunu sandığı şey aslında rüya değil miydi? Değilse...

Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin