Bölüm 128

43 2 0
                                    

Livia masanın üzerindeki ışıltılı biblolara soğuk bir bakışla baktı. Kalbi sarsılmasaydı bu yalan olurdu ama böyle şeylere sarsılacak kadar zayıf değildi.

"Kontes."

"Evet, evet Majesteleri."

"Seni bir daha asla görmeyeceğim, bu yüzden lütfen getirdiğin her şeyi al ve gözümün önünden kaybol."

Sylvia'nın küçümseme ses tonundaki ani değişime rağmen Sylvia hiçbir şey söyleyemedi. Sonuçta o, bu imparatorluğun Sekizinci Prensesiydi… Onu görmezden gelebilecek tek kişi imparatorluk ailesiydi.

Ayağa kalkıp, kızarmış yüzüyle ortaya koyduğu bibloları aceleyle alırken, Sylvia aceleyle prensesin sarayından ayrıldı.

"Bayan Vellista'ya haber verir misiniz?"

Tüm konuşmayı birlikte dinleyen Daran, tek başına oturup bir çay fincanına bakan Livia'ya sordu.

"Daran."

"Evet Prenses."

“…Sadece bir anlığına ama sözleri beni sarstı.”

Livia kaşığını kaldırdı ve fincandaki çayı karıştırdı. Sessiz olan çay dönüyordu.

"Kontesin sözlerini duyduğumda hayalimde Bayan Vellista'yı defalarca öldürdüm."

“…Bu sadece Majesteleri değil. Herkes yapardı ama Prenses bunu uygulamaya koymadı çünkü senin iyi bir kalbin var.”

"Hayır, nazik değilim."

Livia karıştırdığı kaşığı bıraktı ve kanepeden kalktı. Yatak odasına dönüş yolu kasvetliydi.

"Bayan Vellista'ya Kontes'in beni ziyarete geldiğini ve onu öldürmek için planlar yaptığını söylemeyeceğim."

"Ne? Ama sonra…"

“Tehlikeli olacak. Bayan Vellista tehlikede olabilir.”

Livia sakin bakışlarını indirdi. Verebileceği düşünce Kontes'in elini tutmamaktı... başka bir şey yoktu.

"Bu benim en iyi şansım."

* * *

“ Hımm, hımm~ ”

Sylvia bir şarkı mırıldandı ve küçük mücevher kutusundan büyük mücevherli yüzüğü çıkarıp parmağına taktı.

Livia'nın reddedilişinin üzerinden günler geçmişti ama en ufak bir darbe almış gibi görünmüyordu. Saraydaki nedimenin söylediğine göre Prenses Livia tüm yiyecek ve içeceklerini bırakıp sadece kitap okumaya odaklanmıştı.

'Sana vereceğimi söylediğimde almalıydın.'

Sylvia homurdandı ve elindeki yeni yüzüğe memnun bir gülümsemeyle baktı. On parmağının hepsinde yüzükler vardı.

Ve sonra öyleydi.

Yatak odasının kapısı çalınmadan açıldı ve Sylvia, hiçbir uyarıda bulunmadan içeri giren ayak seslerini duyunca hoşnutsuz bir yüzle başını çevirdi.

"Ha? Daniel!"

Kocası Daniel Kont Todd orada duruyordu. Silvia parlak bir şekilde gülümsedi ve ayağa fırladı.

"Daniel, beni şahsen görmeye gelmeyeli uzun zaman oldu!"

"…Bu nedir?"

Masanın üzerindeki mücevher kutularına kaşlarını çattığında Sylvia onun yanına geldi ve sanki umursamıyormuş gibi omzundaki tozu silkti.

Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin