Bölüm 94

111 12 0
                                    

"Eğer gelecekte böyle bir şey olursa beni ara."

"Ancak…"

Zagnac küçümseyerek gülümsedi ve bandajlı ellerini Azela'ya doğru kaldırdı.

"Böyle olman çok komik."

"Beni bu yüzden işe aldın."

Azela zaten buna hazırlamış olduğu gözlerle kılıcı tutan eliyle Jagnac'ın göğsüne hafifçe vurdu.

Belki Azela'nın kararlılığını okumuştu, Zagnac başını salladı. Vücudunu çevirerek şövalyelere cesedi ortadan kaldırmalarını ve konağın sınırlarını güçlendirmelerini emretti. Daha sonra hizmetçilere yatak odasını temizlemelerini ve halıyı değiştirmelerini söyledi.

“…Birinci gelen suikastçı ile ikinci gelen suikastçı birbirini tanımıyor gibi görünüyordu.”

"Evet bana öyle geldi."

“İmparator dışında seni hedef alan başka biri mi var?”

Azela'nın sorusunu düşünen Zagnac başını çevirdi ve açık pencereye baktı. Daha sonra adımlarını attı ve üzerinde ayakkabı izlerinin olduğu pencere çerçevesine bakarak pencereyi kapattı, ardından dönüp Azela'ya baktı ve omuzlarını silkti.

"Kuyu. Aklıma gelen birçok yer var."

Arkasında sonu olmayan bir uçurum gibi uzanan karanlık korkutucuydu.

* * *

“…Partide olanları duydum.”

Livia, elinde tuttuğu çay fincanını zarif bir şekilde bırakırken şunları söyledi.

Karşısında oturan Azela garip bakışını gizleyemeden başını salladı. Sabah erkenden, malikaneye yaptığı ziyareti anlatan mektubun gelmesinden otuz dakika sonra Livia aceleyle geldi. Muhtemelen ayrılır ayrılmaz yazışmaları göndermiştir.

"Bayan Azela Vellista ile yalnız konuşmak istiyorum."

Livia malikaneye varır varmaz böyle söyledi. Bu nedenle Zagnac gönüllü olarak kabul etti ve oradan ayrıldı.

Azela'nın o gün ona verdiği elbiseyi ve ayakkabıları giyiyordu.

"O gün olanları ben de gördüm."

O gün… Azela hafızasını aradı. Sonra birden aklına gelen o günün anısını hatırlayınca kızardı. Çünkü Livia'nın önünde derinden öpüşmenin kabalığını hatırlıyordu.

"O gün…"

"O zaman sana söylemiş miydim? Elimden gelen tüm araç ve yöntemlerle elimden gelenin en iyisini yapacağım.”

Azela kızın sert ifadesine şaşkın bir bakış atarak başını salladı. Azela sabırla onun nefes almasını bekleyip konuşurken, Livia sakin bir şekilde nefesini tuttu. Sert bir yüzle gelen Livia, önüne serilen tatlıya aldırış bile etmedi.

“…En sonunda yapabileceğim en kötü yolu seçeceğim.”

"Evet?"

“Birkaç gün içinde Majesteleri İmparator'un davetleri tüm soylulara ulaşacak. Majestelerinin doğum günü münasebetiyle İmparatorluk Sarayı'nda iki gün boyunca büyük bir parti düzenlenecek."

Livia ellerini birbirine kenetledi. Omuzları ve sırtı dik otururkenki vakur görünümünün aksine yüzü açıkça gergindi.

"Ve hemen İmparator Majesteleri Dük Ferial ile evleneceğimi ilan edecek."

Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin