" Hı... Azela."
Zagnac dudaklarını kaldırdı ve yüzünü onun omzuna gömerek adını seslendi. Sıcak nefesini omzunda hissedebiliyordu.
Aceleci elleri Azela'nın hırkasını çıkardı ve hemen onu aşağı çekti. Islak kayma sertleşip aşağı doğru inmediğinde, onu parçalamak için kuvvet uyguladı. Dizinin üzerinde duran kadını yavaşça kaldıran Zagnac, başını belli bir açıyla indirdi, indirdi ve Azela'nın göğsünden geçti.
Sıcak dili onun pembe göğsünü sıyırdı. Göğsü Zagnac'ın ağzına doğru yuvarlanırken Azela dudağını ısırdı ve eli onun etini sıktı.
Bu arada eti sonunu belli etmeden büyüdü.
Zagnac elini indirdi ve Azela'nın girişini okşadı. Yalnızca bir kez süpürüldü ve garip bir şekilde ıslak, rutubetli bir ses yatak odasında yankılandı.
"...Çok da ıslak."
Ağzını kaldırarak, göğsünü ısırarak ve Azela'ya bakarak söyledi. Ona bakan mor bakışları o kadar baştan çıkarıcı ve ateşliydi ki Azela'nın yüzü kızardı.
Hiçbir şey söyleyemeyen Zagnac, parmaklarıyla girişini nazikçe ovalarken sağ göğsünü tekrar ağzına koydu. Bu arada Azela'nın ortaya çıkan zayıf noktasını fark ederek onu işaret ve orta parmaklarıyla çok dikkatli ve nazikçe büktü.
" Hı-hı...! "
Azela dayanılmaz bir inilti çıkardı ve yüzünü onun saçlarına gömdü. Elinde etini tutarken kalbinin atışını hissedebiliyordu.
"El... Haa , yukarı aşağı hareket et."
Zagnac sıcak bir inilti çıkardı ve kulağına yavaşça fısıldadı.
Onun fısıltısı üzerine Azela gözlerini kapattı ve elini yavaşça yukarı aşağı hareket ettirdi. Zagnac'ın omuzları, yukarı aşağı hareket eden elinin dokunuşuyla titriyordu. İkisinin üzerine dalgalar çarpıyormuş gibi durdurulamaz bir heyecan çöktü.
Daha sonra dişleriyle göğsünü ısırdı ve parmağını içine soktu. Eli bir susturma sesiyle hızla hareket etti. Onun içinde dönen parmakları sanki harf çiziyormuş gibi hareket ediyordu. Azela artık elini hareket ettiremiyordu.
Yapabildiği tek şey yüzünü Zagnac'ın kafasına gömüp bacaklarını sabit tutmaktı.
" Hngg... Za, Zagnac...!"
Doruğa çabuk geldi.
Ona sarılırken vücudu titriyordu ve dişlerinin sert sürtünme sesiyle birlikte yere düşen suyun sesi de duyuluyordu. Nereden aktığına bakmadan yeterince şey söyleyebilirdi.
Bu sırada bacaklarında güç kaybı yaşayan Azela tökezledi. Eğer hızla yakalanmasaydı yere düşebilirdi.
Onu sendeleyen şeyi yakalayan Zagnac, onu tek bir hareketle kaldırdı ve tekrar dudaklarını aradı.
"Za, Zagnac."
Aniden eline kaldırılan Azela şaşkın bir sesle adını haykırdı.
Yine de Zagnac'ın umurunda değildi. Sandalyenin kenarına oturdu ve Azela'yı dikkatlice kucağına yerleştirdi. Bakışlarını biraz indirse bile adamın yükselen eti gözüne çarptı. İstemsizce uylukları sevinçten titriyordu.
Zagnac, Azela'nın kalçalarını iki yana doğru genişçe açtı ve onu kaldırdı, ardından da sırtını nazikçe onun üstüne koydu. Bu sefer kucağında değildi.
Yeterince büyüyen sütunu yavaş yavaş onun içine doğru geliyordu.
'Bunu... sandalyede bu şekilde yapabilir miyiz?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikaye Henüz Bitmedi
ChickLitMutlu son sandığım hikayemin sonu mahvoldu. "Boşanalım, biz." Benden başka bir kadına aşık olan kocam beni fena halde ayaklar altına aldı. Ufalanıp ölümü seçen karşımda, Parıldayan mor gözlü bir şeytan, Dük Perial belirdi. "Benimle sözleşme imzalar...